خبر فوری

 
 
دیدار سفیر آذربایجان با رئیس اداره توسعه تجارت پاکستان در کراچی
کد خبر :813348128

15:43 1400/11/09


برچسب ها : TDAP, اداره توسعه تجارت پاکستان, بازرگان, پاکستان و آذربایجان, خضر فرهادوف, روابط تجاری, روابط دو جانبه, سرمایه گذار, سفیر آذربایجان, کراچی,

خضر فرهادوف سفیر آذربایجان در پاکستان از اداره توسعه تجارت پاکستان (TDAP) در کراچی بازدید کرد.


 

کراچی: به گزارش راز نیوز | خضر فرهادوف سفیر آذربایجان در پاکستان از اداره توسعه تجارت پاکستان (TDAP) در کراچی بازدید و با جناب احسن علی منگی رئیس این اداره دیدار و گفتگو کرد.

رئیس اداره توسعه تجارت پاکستان طی استقبال از سفیر اذربایجان از تلاش های ایشان در زمینه حل مسائل بانکی و حمل و نقل بین دو کشور قدردانی کرد.

خضر فرهادوف بر علاقه خود نسبت به تقویت تجارت دو جانبه میان دو کشور پاکستان و آذربایجان تاکید کرد و شرکاء حاضر در جلسه از جریان نقش خود پیرامون تشکیل هفتمین نشست کمیسیون مشترک پاکستان و آذربایجان قرار گرفتند که طی آن تصمیمات مهمی برای افزایش تجارت و سرمایه گذاری توسط دو دولت اتخاذ شد.

احسن علی منگی گفت: آذربایجان شریک تجاری تاریخی پاکستان بوده و دارای پتانسیل فوق العاده ای در تجارت دوجانبه می باشد. وی همچنین شرکاء را از ترتیبات عهد نامه کارانه تیر (TIR) با ایران که امکان دسترسی زمینی کالاهای پاکستانی به آذربایجان را فراهم می سازد آگاه کرد.

رئیس  TDAP به خضر فرهادوف در طول اقامت شان در کراچی برای تنظیم دیدار های مؤثر با بازرگانان و سرمایه گذاران برجسته کراچی کمک کرد.

احسن علی منگی همچنین از خضر فرهادوف سفیر آذربایجان در پاکستان دعوت کرد تا بازرگانان آذربایجانی را به نمایشگاه مهندسی و مراقبت های بهداشتی در لاهور بیاورد.

ارسال نظر

 
1