خبر فوری

 
دیدار سفرای کشورهای کرواسی، غنا و قبرس با عمران اسماعیل فرماندار ایالت سند پاکستان
کد خبر :782781539

20:30 1398/06/26


برچسب ها : ایالت سند, پاکستان, سفیر, غنا, فرماندار, قبرس, کرواسی,

سفرای کشورهای کرواسی، غنا و قبرس به ترتیب دراگو استامبوک، محمد ساوتی یحیی ادی و پتروس تی به همراه هیئت با عمران اسماعیل فرماندار ایالت سند دیدار و دو طرف درمورد همکاری های دوجانبه، تجارت دوطرفه، وضعیت منطقه، جنایات هند در کشمیر، صلح افغانستان و دیگر موضوعات مهم به گفتگو و تبادل نظر پرداختند.


 

کراچی: به گزارش راز نیوز، سفرای کشورهای کرواسی، غنا و قبرس به ترتیب دراگو استامبوک، محمد ساوتی یحیی ادی و پتروس تی به همراه هیئت با عمران اسماعیل فرماندار ایالت سند دیدار و دو طرف درمورد همکاری های دوجانبه، تجارت دوطرفه، وضعیت منطقه، جنایات هند در کشمیر، صلح افغانستان و دیگر موضوعات مهم به گفتگو و تبادل نظر پرداختند. سفرا با حمایت از موضع پاکستان نسبت به کشمیر، بیان داشتند که حل و فصل شدن مسائل کشمیر براساس قطعنامه های شورای امنیت و درخواست های مردمی از ضروریات فعلی است. گفتنی است در این دیدار دیگر مقامات کشورهای نامبرده و ایالت سند پاکستان نیز حضور داشتند.
عمران اسماعیل در این میان پس از گفتگو در مورد تسهیلات دولت فدرال برای جذب سرمایه گذاران خارجی در پاکستان، رشد تجارت دوجانبه را از ضروریات زمان فعلی برشمرد و گفت: اصلاحات اقتصادی دولت منفعت زیادی برای سرمایه گذاران دارد، پاکستان یک اقتصاد درحال رشد در جهان است و فرصت های سرمایه گذاری بیشماری در این کشور وجود دارند. وی با تاکید بر مطلوب بودن محیط سرمایه گذاری در پاکستان، به خصوص در بخش گردشگری، اظهار داشت که پتانسیل سرمایه گذاری عظیمی در کشور وجود دارد. لازمی است که مجریان تور هر دو کشور برای آگاهی یکدیگر از پاکستان به عنوان مقصد توریستی، بایکدیگر هماهنگی کنند. پاکستان دارای بهترین سواحل، سرزمین های بهشتی، کوه های مرتفع و رودخانه های زیبا است. دنیا ببیند که پاکستان در حال تغییر است، اینجا در کنار دیگر فعالیت های مثبت، گردشگری نیز درحال رونق است.

ارسال نظر

 
1