خبر فوری

 
دیدار سفرای کشورهای آلمان و عربستان سعودی با حنا ربانی کهر پیرامون تقویت تعاملات دوجانبه
کد خبر :1554464970

18:50 1402/01/16


برچسب ها : آلفرد گراناس, پاکستان و آلمان, پاکستان و عربستان سعودی, حنا ربانی, دیدار, روابط دوجانبه, سفیر آلمان, سفیر عربستان سعودی, گفتگو, نواف بن سعید المالکی, همکاری دوجانبه, وزیر مشاور دولت پاکستان در امور خارجه,

آلفرد گرنس سفیر آلمان و نواف بن سعید المالکی سفیر عربستان سعودی در دفتر وزارت خارجه اسلام آباد با حنا ربانی کهر وزیر مشاور دولت پاکستان در امور خارجه بصورت جداگانه دیدار و گفتگو کردند.


 

اسلام آباد: به گزارش راز نیوز | آلفرد گرنس سفیر آلمان و نواف بن سعید المالکی سفیر عربستان سعودی در دفتر وزارت خارجه اسلام آباد با حنا ربانی کهر وزیر مشاور دولت پاکستان در امور خارجه بصورت جداگانه دیدار و گفتگو کردند.

در دیدار سفیر آلمان و حنا ربانی کهر، مسائل مهم جهانی و موضوعات مورد علاقه دوجانبه از جمله توسعه همکاری و روابط در زمینه های آموزش حرفه ای و تبادل نیروی کار ماهر میان پاکستان و آلمان مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

از سوی دیگر، حنا ربانی کهر وزیر مشاور دولت پاکستان در امور خارجه ضمن استقبال از نواف بن سعید المالکی، بر گسترش همکاری و روابط میان پاکستان و عربستان سعودی در زمینه های انرژی و سرمایه گذاری تاکید کرد و از حمایت مستمر پادشاهی عربستان سعودی از پاکستان در مشکلات و سختی ها تشکر و قدردانی به عمل آورد.

 

ارسال نظر

 
1