خبر فوری

 
دیدار سفرای پاکستان در کره جنوبی و الجزایر با رئیس جمهور پاکستان
کد خبر :2121839509

13:22 1400/10/24


برچسب ها : پاکستان و الجزایر, پاکستان و کره جنوبی, دکتر عارف علوی, رئیس جمهور پاکستان, سفیر پاکستان,

سفرای پاکستان در کره جنوبی و الجزایر به طور جداگانه با دکتر عارف علوی رئیس جمهور پاکستان در اسلام آباد دیدار و گفتگو کردند.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز | سفرای پاکستان در کره جنوبی و الجزایر به طور جداگانه با دکتر عارف علوی رئیس جمهور  پاکستان در اسلام آباد دیدار و گفتگو کردند.
دکتر عارف علوی در دیدار با سفیر پاکستان در کره جنوبی بر ضرورت انجام اقدامات مؤثر جهت افزایش روابط دوجانبه میان پاکستان و کره جنوبی تاکید کرد و گفت: پاکستان به دنبال تقویت روابط سیاسی، اقتصادی، عمومی و فرهنگی خود با کره جنوبی می باشد.
پاکستان به دلیل داشتن محیط تجاری و سرمایه گذاری مفید، موقعیت بسیار مناسبی برای جذب سرمایه گذاران خواهد بود. همچنین سفیر پاکستان در کره جنوبی بایستی سرمایه گذاران کره ای را به سرمایه گذاری در مناطق ویژه در موقعیت های اقتصادی و سی پیک تشویق کند.
دکتر عارف علوی بر ضرورت تبادل گروه های دوستی پارلمانی بین دو کشور تاکید کرد و همچنین از بانک واردات و صادرات کره جنوبی  به خاطر تامین 88 میلیون دلار برای  پارک فناوری در اسلام آباد و راه اندازی واحد تولید تلفن همراه سامسونگ در کراچی قدردانی کرد.
در ادامه، طی دیدار سفیر پاکستان در الجزایر با رئیس جمهور پاکستان، دکتر عارف علوی بر ضرورت تقویت روابط با الجزایر در بخش فناوری اطلاعات تاکید کرد و گفت: پاکستان و الجزایر دارای روابط دوستانه مبتنی بر دین و ارزش های فرهنگی مشترک هستند.
ایشان از سفیر پاکستان در الجزایر خواستار ارتقاء تبادل هیئت های پارلمانی و اتاق بازرگانی و صنعت پاکستان با الجزایر شد.
همچنین در پایان رئیس جمهور پاکستان پیشنهاد ایجاد یک شورای تجاری مشترک میان پاکستان و الجزایر را خدمت سفیر پاکستان در الجزایر داد.

ارسال نظر

 
1