خبر فوری

 
 
دیدار سرکنسول چین با معاون ارشد و دبیر کل اتاق مشترک بازرگانی پاکستان
کد خبر :292338608

14:56 1401/01/18


برچسب ها : اتاق مشترک بازرگانی پاکستان و چین, پاکستان, پروژه سی پیک, تجارت, چین, روابط پاکستان و چین, سی پیک, کشاورزی,

پینگ دنگ وو سرکنسول چین طی دیدار با معاون ارشد اتاق مشترک بازرگانی و صنعت چین و پاکستان احسن چودری و شرکت های خصوصی گفت: پاکستان نیاز به افزایش تولید در سی پک (CPEC) و همکاری با شرکت های چینی در نوسازی سیستم های آبیاری و یادگیری تکنیک های کشاورزی تحت به بهبود اقتصاد ملی پاکستان کمک خواهد کرد.


لاهور: به گزارش راز نیوز |  پینگ دنگ وو سرکنسول چین طی دیدار با معاون ارشد اتاق مشترک بازرگانی و صنعت چین و پاکستان احسن چودری و شرکت های خصوصی گفت: پاکستان نیاز به افزایش تولید در سی پک (CPEC) و همکاری با شرکت های چینی در نوسازی سیستم های آبیاری و یادگیری تکنیک های کشاورزی تحت به بهبود اقتصاد ملی پاکستان کمک خواهد کرد.

در این دیدار احسن چودری معاون ارشد اتاق مشترک بازرگانی و صنعت چین و پاکستان (PCJCCI) گفت: تجارت مبنی بر کشاورزی فرصت های متعددی را فراهم کرده است تا بتوان زنجیر تأمین چین را توقیت کند. در حالی که ما باید چنین تکنیک های مدرنی را در پاکستان معرفی کنیم و همچنین توسعه و تنوع مبادلات تجاری و همکاری های اقتصادی در بخش کشاورزی را ارتقا دهیم.

صلاح الدین حنیف دبیرکل اتاق مشترک بازرگانی و صنعت چین و پاکستان (PCJCCI) گفت: هدف اتاق مشترک پاکستان و چین، برگزاری کارگاه های آموزشی مختلف و نشست های تجاری با شرکت های چینی برای یادگیری تکنیک های مدرن و بهبود یافته کشاورزی است. وی افزود اتاق مشترک پاکستان و چین با کمک شرکت های چینی در زمینه فناوری جدید کشت بذر و کشاورزی سرمایه گذاری خواهد کرد.

ارسال نظر

 
1