خبر فوری

 
 
دیدار سرکنسول جدید روسیه در کراچی با معاون فرماندار ایالت سند
کد خبر :1248902602

15:27 1401/05/06


برچسب ها : پاکستان و روسیه, دولت محلی ایالت سند, سراج درانی, سرکنسول روسیه, معاون فرماندار ایالت سند, کراچی,

اندره فدروف سرکنسول جدید روسیه در کراچی امروز پنجشنبه با آقا سراج درانی معاون فرماندار ایالت سند پاکستان دیدار کرد.


کراچی: به گزارش راز نیوز| اندره فدروف سرکنسول جدید روسیه در کراچی امروز پنجشنبه با آقا سراج درانی معاون فرماندار ایالت سند پاکستان دیدار کرد.

بر اساس جزئیات منتشر شده، دو طرف در دیدار با یکدیگر در خصوص ابعاد مختلف همکاری‌های دوجانبه و ظرفیت‌های موجود در ایالت سند برای سرمایه گذاری و مشارکت اقتصادی به بحث و تبادل نظر پرداختند.

سراج درانی معاون فرماندار ایالت سند در این دیدار ضمن خوشامدگویی به سرکنسول جدید فدراسیون روسیه انتخاب مجدد وی در این سمت را به ایشان تبریک گفت.

وی اظهار داشت: امیدوارم با تلاش‌ها و اقدامات شما حضور سرمایه گذاران روسی در بخش‌های مختلف ایالت سند افزایش یابد، دولت محلی هرگونه همکاری لازم برای کمک به اجرای وظایف شما را خواهد داشت.

سراج درانی با اشاره به ظرفیت‌های گسترده سرمایه گذاری در بخش‌های مختلف ایالت سند افزود: بخش‌هایی همچون انرژی جایگزین، تصفیه آب و کشاورزی از پتانسیل عمده‌ای برای سرمایه گذاری و مشارکت اقتصادی برخوردار است.

وی خاطرنشان کرد: من از دولت فدرال پاکستان برای انجام اقدامات در جهت توسعه همکاری اقتصادی درخواست خواهم کرد، روسیه همواره در زمینه اقتصادی به کمک پاکستان آمده است و کارخانه فولاد کراچی بارزترین نمونه این همکاری‌ها است.

معاون فرماندار ایالت سند تصریح کرد: ذوالفقار علی بوتو و بی‌نظیر بوتو همواره به برقراری روابط با روسیه اهمیت می‌دادند، بلاول بوتو زرداری رئیس حزب مردمی پاکستان و وزیر امور خارجه فعلی نیز خواهان ارتقای روابط و همکاری با مسکو هستند.

ارسال نظر

 
1