خبر فوری

 
 
دیدار سرکنسول ترکیه با سخنگوی دولت ایالت سند پاکستان
کد خبر :1504399317

13:46 1400/09/03


برچسب ها : پاکستان و ترکیه, توسعه شهری, سرپرست کراچی, سرکنسول ترکیه, کراچی,

سرکنسول ترکیه در کراچی با مرتضی وهاب سخنگوی دولت ایالت سند، مشاور حقوقی و سرپرست کراچی دیدار کرد.


کراچی: به گزارش راز نیوز| سرکنسول ترکیه در کراچی با مرتضی وهاب سخنگوی دولت ایالت سند، مشاور حقوقی و سرپرست کراچی دیدار کرد. در این بین در مورد امور مورد علاقه دوجانبه گفتگو صورت گرفت.

سرپرست کراچی در این بین به سرکنسول ترکیه در مورد فعالیت های شهرداری کراچی از جمله پروژه های توسعه درحال جریان، بهبودی زیرساخت و دیگر امور توضیحاتی ارائه داد و گفت: ترکیه در همه زمینه ها پیشرفت چشمگیری داشته است و الگوی توسعه شهرهای ترکیه در تمام دنیا قابل تقدیر است، این الگو را باید در پاکستان نیز دنبال کرد. ترکیه کشور برادر اسلامی ما است و در هر زمان دشواری در کنار پاکستان ایستاده است. مردم کراچی نسبت به مردم ترکیه علاقه و محبت در دل دارند.

مرتضی وهاب در ادامه با اشاره به ظرفیت های بالای سرمایه گذاری در کراچی، بخصوص در بخش های توسعه زیر ساخت، حمل و نقل ، ارتباطات و خدمات شهری، افزود: می توان در زمینه توسعه شهری از تجربیات ترکیه استفاده کرد. بندر کراچی به دلیل موقعیت جغرافیایی منحصر به فرد، از جایگاه ویژه ای در منطقه برخوردار است و این شهر به دلیل مرکز فعالیت های تجاری و بازرگانی، برای کشورهای همسایه دارای اهمیت است.

ارسال نظر

 
1