خبر فوری

 
 
دیدار سرکنسول ایران در کویته با قاضی نعیم اختر رئیس دادگاه عالی بلوچستان
کد خبر :545279776

17:03 1400/11/04


برچسب ها : ایران, پاکستان, پاکستان و ایران, حسن درویش وند, دادگاه عالی بلوچستان, روابط دوجانبه, سرکنسول ایران, سیستم قضایی, همکاری دوجانبه,

حسن درویش وند سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در کویته با قاضی نعیم اختر افغان رئیس دادگاه عالی بلوچستان، در شهر کویته دیدار و گفتگو کرد.


 

بلوچستان: به گزارش راز نیوز | حسن درویش وند سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در کویته با قاضی نعیم اختر افغان رئیس دادگاه عالی بلوچستان، در شهر کویته دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار، سرکنسول حسن درویش وند به فرصت های گسترده در استان سیستان و بلوچستان ایران و استان بلوچستان پاکستان، اشتراکات گسترده دو کشور، پیوندهای تاریخی و نقش قوه قضائیه در تحکیم آنها اشاره و بر تقویت روابط دوجانبه تاکید کرد.

در ادامه، قاضی نعیم اختر افغان آمادگی خود را برای ایفای نقش سازنده در ارتقای روابط دو کشور دوست و برادر ابراز کرد و خواهان تقویت روابط بین سیستم های قضایی دو کشور شد.

وی به سفر گذشته خود به ایران اشاره و از نظام قضایی اسلامی ایران تقدیر کرد و گفت: هر دو دستگاه قضایی ایران و پاکستان بایستی حداکثر استفاده را از تجربیات یکدیگر ببرند.

قاضی نعیم همچنین از سفرهای مقامات دوجانبه محکمه عالی استقبال و بر گسترش این بازدیدها تاکید کرد و گفت: ما آمادگی لازم را برای گسترش دیدار و روابط دو جانبه داشته و برای تقویت ان گام های مؤثری خواهیم برداشت.

ارسال نظر

 
1