خبر فوری

 
 
دیدار سرکنسول آمریکا در لاهور با چودری پرویز الهی وزیر ارشد ایالت پنجاب
کد خبر :1806910285

13:56 1401/05/20


برچسب ها : پاکستان و آمریکا, چودری پرویز الهی, دولت محلی ایالت پنجاب, سرکنسول آمریکا, لاهور, وزیر ارشد ایالت پنجاب, کنسولگری آمریکا,

ویلیام کی میکانیول سرکنسول آمریکا در لاهور امروز پنجشنبه با چودری پرویز الهی وزیر ارشد ایالت پنجاب پاکستان دیدار و گفتگو کرد.


لاهور: به گزارش راز نیوز| ویلیام کی میکانیول سرکنسول آمریکا در لاهور امروز پنجشنبه با چودری پرویز الهی وزیر ارشد ایالت پنجاب پاکستان دیدار و گفتگو کرد.

دو طرف در این دیدار پیرامون مناسبات دوجانبه دوستانه میان پاکستان و آمریکا و موضوعات منطقه‌ای به بحث و تبادل نظر پرداختند.

چودری پرویز الهی در این دیدار ابراز داشت: پاکستان یک کشور حامی صلح بوده و خواهان روابط دوستانه و خوب با کشورهای همسایه خود است.

وی با بیان اینکه روابط پاکستان و آمریکا همواره شاهد فراز و نشیب‌های گسترده بود افزود: دولت پنجاب خواستار روابط نزدیک و دوستانه با دولت آمریکا است. اقلیت‌های مذهبی و قومی از حقوق یکسان شهروندی برخوردار هستند، دولت ما در حال تلاش برای اجرای سیاست توسعه یکسان با هدف ایجاد رفاه و آرامش برای مردم است.

ویلیام کی میکانیول سرکنسول آمریکا نیز در این دیدار بر عهده گرفتن مقام وزارت ارشدی ایالت پنجاب را به چودری پرویز الهی تبریک گفت و برای وی آرزوی موفقیت و سلامتی نمود.

وی ابراز داشت: آمریکا اهمیت ویژه‌ای برای روابط خود با پاکستان قائل است و ما به دنبال توسعه همکاری‌های خود با دولت پنجاب در تمام زمینه‌هاست.

ارسال نظر

 
1