خبر فوری

 
 
دیدار سرپرست سرکنسول ژاپن با مرتضی وهاب سخنگوی دولت سند در کراچی
کد خبر :715866510

15:35 1401/01/26


برچسب ها : ایالت سند, بندر کراچی, پاکستان و ژاپن, دیدار, روابط دوجانبه, سرکنسول ژاپن در کراچی, گفتگو, همکاری دوجانبه,

کاتسونوری آشیدا سرپرست سرکنسول ژاپن در کراچی با مرتضی وهاب وکیل دادگستری کراچی، مشاور حقوقی سند و سخنگوی دولت سند در شهر کراچی دیدار کرد.


 

کراچی: به گزارش راز نیوز | کاتسونوری آشیدا سرپرست سرکنسول ژاپن در کراچی با مرتضی وهاب وکیل دادگستری کراچی، مشاور حقوقی سند و سخنگوی دولت سند در شهر کراچی دیدار کرد و در این نشست موضوعات مورد علاقه دوجانبه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

مرتضی وهاب گفت: ژاپن کشور دوست ماست، روابط پاکستان با ژاپن همیشه صمیمانه بوده و ژاپن در مدت زمان کوتاهی پیشرفت های شگفت انگیزی در زمینه علم و فناوری به دست آورده که تاثیر مثبتی بر جهان داشته است؛ به همین دلیل ژاپن می تواند در زمینه های مختلف با توجه به رشد فناوری مدرن به پاکستان نیز کمک کند.

مرتضی وهاب، از کمک های مالی و فنی ارائه شده توسط دولت ژاپن و سایر نهادهای ژاپنی در پروژه های مختلف در استان سند به ویژه در کراچی قدردانی کرد و گفت: این همکاری بایستی در آینده نیز ادامه داشته باشد تا ملت پاکستان همچنان از توسعه و تخصص فوق العاده ژاپن بهره مند شود.

وی ادامه داد: امکانات اولیه در مناطق صنعتی فراهم شده است و کار بر روی پروژه های مختلف برای بهبود زیرساخت های شهری در کراچی همچنین تعمیر و نگهداری جاده ها و پل ها بر اساس اولویت در حال انجام است.

وی افزود: کراچی به عنوان یک شهر بندری مرکز مهم تجارت در منطقه است و فعالیت های واردات و صادرات در طول سال ادامه دارد. کراچی همچنین محل دفاتر بانک ها و موسسات مالی مختلف داخلی و خارجی از جمله دارای دو بندر بزرگ و یک فرودگاه بین المللی است.

وی بیان کرد: کراچی به دلیل اهمیت جغرافیایی خود مکان مهمی برای دسترسی به کشورهای مختلف همسایه از جمله کشورهای خاورمیانه و آسیای مرکزی است که به همین دلیل زیرساخت های جاده ای این شهر در حال توسعه می باشد همچنین دولت فعلی متعهد است که کراچی را به یک شهر مدرن تبدیل کند.

در ادامه سرپرست سرکنسول ژاپن گفت: ملت ژاپن پاکستانی ها را دوست واقعی خود می دانند و به دنبال روابط پایدار و صمیمانه با آنها هستند.

وی افزود: ژاپن از روند ساخت و ساز و توسعه در کراچی استقبال می کند که ثمره آن توسط شهروندان برداشت خواهد شد و امید است این شهر در آینده توسعه بیشتری یابد.

در پایان این دیدار، سخنگوی دولت سند جهت به یادماندن این دیدار، به کاتسونوری آشیدا سرپرست سرکنسول ژاپن هدیه ای تقدیم کرد.

ارسال نظر

 
1