خبر فوری

 
 

اسلام آباد: به گزارش راز نیوز | عاطف بخاری رئیس هیئت سرمایه گذاری پاکستان در پیامی توئیتری خود خبر از ملاقات خود با خانوم النا گومز معاون مأموریت سفارت اسپانیا را داد.

در این دیدار موارد مورد علاقه متقابل مورد بحث و بررسی و در مورد حجم فعلی تجارت دوجانبه بحث و تبادل نظر قرار گرفت. علاوه بر این توافق شد که در زمینه های گردشگری، ساخت و ساز و فرآوری مواد غذایی همکاری های بیشتر صورت پذیرد.

عاطف بخاری ابراز داشت که با توجه به فرصت های گسترده برای سرمایه گذاری در بخش گردشگری در پاکستان، ما به هر دو کشور پیشنهاد می کنیم که برای گردشگری پایدار تلاش کنند. وی پیشنهاد داد در زمینه استخراج روغن زیتون ، مارک تجاری و فناوری بسته بندی همکاری های دوجانبه انجام شود.

لازم به ذکر است که پاکستان و اسپانیا اخیراً  یک وبینار برای فرصت های سرمایه گذاری را به سرمایه گذاران اسپانیایی ارائه دهند برگزار کرده بودند.  وبینار دوم با تمرکز بر سرمایه گذاری های خاص نیز در آینده ای نزدیک برگزار خواهد شد.

رئیس هیئت سرمایه گذاری پاکستان به معاون مأموریت سفارت اسپانیا اطمینان داد که موضوعات گفتگو شده را با بخشهای مربوطه هیئت سرمایه گذاری در میان بگذارد و همچنین از همکاری کامل هیئت سرمایه گذاری پاکستان با اسپانیا اطمینان خاطر داد.

ارسال نظر

 
1