خبر فوری

 
 
دیدار رئیس هیئت اتحادیه اروپا برای پاکستان با جام کمال خان وزیر ارشد ایالت بلوچستان پاکستان
کد خبر :1313714859

19:16 1398/07/17


برچسب ها : بلوچستان, پاکستان, پاکستان و اتحادیه اروپا, جام کمال خان, هیئت همکاری اتحادیه اروپا, وزیر ارشد,

درپی دیدار ملکوین گول رئیس هیئت همکاری اتحادیه اروپا برای کشور پاکستان با جام کمال خان وزیر ارشد ایالت بلوچستان پاکستان، طرفین توافقی درخصوص توسعه همکاری ها اتخاذ کردند.


بلوچستان: به گزارش راز نیوز، درپی دیدار ملکوین گول رئیس هیئت همکاری اتحادیه اروپا برای کشور پاکستان با جام کمال خان وزیر ارشد ایالت بلوچستان پاکستان، طرفین توافقی درخصوص توسعه همکاری ها اتخاذ کردند. ملکوین گول گفت: اتحادیه اروپا می‌تواند در بخش های افزایش تولید محصولات کشاورزی، دامداری، باغداری و لبنیات همکاری های موثر خود با ایالت بلوچستان را توسعه بخشد.
جام کمال خان نیز در دیدار با رئیس هیئت اتحادیه اروپا برای پاکستان، پس از ارائه گزارشی مبنی بر توسعه خطوط مدرن کشاورزی در ایالت، ابراز داشت که برنامه توسعه سال جاری شامل پروژه هایی است که در آن با استفاده از آب کمتر، می‌توان تولیدات کشاورزی را به طور موثر افزایش داد. درحالیکه با افزایش کاشت گل در شهر های کویته و زیارت، می‌توان به درآمد بالایی در ایالت دستیافت. وی افزود، بخش دامداری نیز دارای اهمیت بالایی است که دولت محلی در همین راستا برای تقویت گوشت ارگانیک و افزایش آگاهی عمومی درباره بهبودی عرضه غذا و واکسیناسیون حیوانات، ماه آینده نخستین نمایشگاه دامپروری ایالت را راه اندازی خواهد نمود. همچنین تکمیل زودهنگام پروژه های آبیاری منجر به پیشرفت چشمگیر و تغییر در بخش های کشاورزی و دامداری خواهد شد. منطقه گسترده ای از ایالت فرصت های زیادی برای سرمایه گذاری در زمینه انرژی خورشیدی دارد که باید از آن بهره مند شد، و همکاری اتحادیه اروپا در این زمینه به توسعه کلی و رونق ایالت کمک خواهد کرد.

ارسال نظر

 
1