خبر فوری

 
 
دیدار رئیس شورای ریاست جمهوری بوسنی و هرزگوین با رئیس پارلمان پاکستان
کد خبر :661894755

13:20 1399/08/15


برچسب ها : اسد قیصر, بوسنی و هرزگوین, پاکستان و بوسنی و هرزگوین, رئیس پارلمان پاکستان, رئیس شورای ریاست جمهوری بوسنی و هرزگوین, شفیق جعفروویج,

شفیق جعفروویچ رئیس شورای ریاست جمهوری بوسنی و هرزگوین که در پاکستان به سر می برد، در صدر هیئت عالی رتبه با اسد قیصر رئیس پارلمان این کشور دیدار کرد.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| شفیق جعفروویچ رئیس شورای ریاست جمهوری بوسنی و هرزگوین که در پاکستان به سر می برد، در صدر هیئت عالی رتبه با اسد قیصر رئیس پارلمان این کشور دیدار کرد.

بر اساس جزئیات منتشر شده، دو طرف در جریان این دیدار درباره مناسبات دوجانبه میان اسلام آباد و سارایوو به بحث و تبادل نظر پرداختند و بر لزوم گسترش همکاری های دوجانبه در بخش های مختلف تاکید ورزیدند.

اسد قیصر رئیس پارلمان پاکستان در جریان این دیدار با تاکید بر اهمیت روابط میان پاکستان و بوسنی اظهار داشت: مناسبات با بوسنی و هرزگوین از اهمیت ویژه ای برای اسلام آباد برخوردار است و ما خواهان گسترش بیش از پیش روابط پارلمانی میان دو کشور هستیم.

وی افزود: تقویت مناسبات دوجانبه در امور پارلمانی به گسترش همکاری های دو کشور در بخش های تجاری و اقتصادی کمک شایانی خواهد کرد، دولت حاکم پاکستان خواستار افزایش سطح همکاری های تجاری خود با بوسنی و هرزگوین جهت نیل به اهداف توسعه اقتصادی است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به پروژه کریدور مشترک اقتصادی میان پاکستان و چین موسوم به سی پیک ابراز داشت: تکمیل پروژه های وابسته به مجموعه سی پیک به توسعه اقتصادی پاکستان و منطقه کمک خواهد نمود، پاکستان خواهان حضور بوسنی و هرزگوین در فعالیت های اقتصادی تحت مجموعه سی پیک است.

 شفیق جعفروویچ رئیس شورای ریاست جمهوری بوسنی و هرزگوین نیز در جریان این دیدار اظهار داشت: بوسنی و هرزگوین قدردان روابط خود با دولت پاکستان است و ما خواستار پیشبرد روابط پارلمانی خود با پاکستان بر مبنای اولویت ها هستیم.

وی افزود: فرصت های ویژه و استثنائی برای گسترش همکاری های اقتصادی و تجاری میان پاکستان و بوسنی وجود دارد که دو کشور می توانند از آن بهره مند شوند.

ارسال نظر

 
1