خبر فوری

 
 

راولپندی: به گزارش راز نیوز | شیخ احمد سلطان بن سلیم رئیس شرکت DP World امارات با ژنرال قمر جاوید باجوا فرمانده کل ارتش پاکستان دیدار و گفتگو کرد.

اداره روابط عمومی ارتش پاکستان اعلام کرد که دو طرف طی این دیدار در مورد موضوعات مورد علاقه مشترک از جمله امدادرسانی به سیل زدگان پاکستان و اقدامات ممکن برای احیای پاکستان بحث و تبادل نظر کردند.

رئیس شرکت DP World امارات که پیش از این از مناطق سیل زده ایالت سند بازدید کرده بود طی این دیدار اعلام کرد که به پاکستان 2.5 میلیون دلار کمک مالی خواهد کرد.

وی طی این دیدار با تمجید از روند امدادرسانی ارتش پاکستان به سیل زدگان این کشور، گفت که امارات و حکومت آن در این شرایط سخت در کنار مردم پاکستان ایستاده اند. وی همچنین طی این دیدار از تصمیم خود برای مطرح کردن مسائل مربوط به عدالت محیط زیستی در مجامع بین المللی سخن گفت.

فرمانده کل ارتش پاکستان طی این دیدار از کمک به موقع و ارزشمند رئیس شرکت DP World امارات به سیل زدگان پاکستان تشکر کرد و با وی در مورد مسائل مربوط به توسعه کشور گفتگو کرد. رئیس شرکت DP World امارات نیز طی این دیدار از تمایل شرکتش برای افزایش سرمایه گذاری در پاکستان سخن گفت.

وی طی این دیدار از همکاری خود برای ارسال کمک خیرین به سیل زدگان پاکستان سخن گفت و از فرمانده کل ارتش پاکستان برای ترتیب دادن سفر خود به پاکستان و افزایش آگاهی در امارات برای کمک به سیل زدگان این کشور تشکر کرد.

ارسال نظر

 
1