خبر فوری

 
 
دیدار رئیس ستاد مشترک پاکستان جنرال زبیر محمود با مقامات وزارت دفاع عراق
کد خبر :1569539646

22:19 1397/06/23


برچسب ها : ارتش, اطلاعات, پاکستان, دفاعی, دوره, عراق, وزیر دفاع,

رئیس ستاد مشترک جنرال زبیر محمود با وزیر دفاع عراق و فرمانده کل نیروی هوائی این کشور در عراق دیدار کرد۔


دیدار رئیس ستاد مشترک پاکستان جنرال زبیر محمود  با مقامات وزارت دفاع عراق 

 

رئیس ستاد مشترک جنرال زبیر محمود با وزیر دفاع عراق و فرمانده کل نیروی هوائی این کشور در عراق دیدار کرد۔

 

به گزارش راز نیوز به نقل از اردو پواینت طبق گفته ( آئی ایس پی آر)  شعبه روابط عمومی ارتش  در این دیدار در باره گسترش روابط دوجانبه و گسترش روابط نظامی و اطلاعاتی پاکستان و عراق و همچنین در باره برقاری امنیت در منطقه رای زنی شد ۔

 

«زبیر محمود حیات» رئیس ستاد مشترک پاکستان در سفر به عراق و دیدار با مقامات وزارت دفاع این کشور بر مبارزه مشترک با تروریسم تأکید کرد.

 

«عرفان الحیالی» وزیر دفاع عراق نیز در این دیدار بر گسترش همکاری دفاعی و نظامی با پاکستان برای مبارزه با تروریسم تأکید کرد.

 

الحیالی در ادامه این ملاقات گفت: در زمینه جنگ عراق در مبارزه با تروریسم اطلاعاتی خواهد بود و در این زمینه خواهان همکاری با پاکستان هستیم.

 

وی افزود: عراق در جنگ با تروریسم پیروز شد اما حفظ این دستاورد نیاز به اقدامات اطلاعاتی دارد.

 

جنرال زبیر محمود حیات در دانشگاه دفاعی عراق در باره سلامتی و برقراری امنیت در منطقه به گفتگو پرداخت وی همچنین در دو تا از جلسات اتاق فکری دفاعی هم شرکت کرد و در آخر دانشگاه دفاعی عراق به جنرال زبیر محمود بخاطر مطالاعات نظٓامی وی به ایشان مدال تقدیم کرد۔

 

ناگفته نماند که رئیس ستاد مشترک جنرال زبیر محمود از مقامات مقدسه دیدار کرد وی از حرم امیر المومنین علی علیه السلام و دیگر مقامات دیدار کرد در این دیدار تولیت آستان حرم امیرالمومنین علی علیه السالم از وی استقبال کرد و به ایشان هدایای ارزشمند از طرف تولیت حرم تقدیدم کرد۔

 

ارسال نظر

 
1