خبر فوری

 
 
دیدار رئیس ستاد مشترک ارتش پاکستان با مقامات ارشد نظامی و ترکیه
کد خبر :160973177

16:57 1400/01/12


برچسب ها : پاکستان و ترکیه, حلوصی آکار, رئیس ستاد مشترک ارتش پاکستان, ژنرال ندیم رضا, ژنرال یاشار گولر, ستاد کل نیروهای مسلح ترکیه, وزیر دفاع ترکیه,

ژنرال ندیم رضا رئیس ستاد مشترک ارتش پاکستان که در سفر دوره ای خود در ترکیه به سر می برد، با مقامات مختلف نظامی این کشور از جمله وزیر دفاع ترکیه، فرمانده نیروهای مسلح ترکیه و فرمانده نیروهای سه گانه ارتش ترکیه به صورت جداگانه دیدار نمود.


آنکارا: به گزارش راز نیوز| ژنرال ندیم رضا رئیس ستاد مشترک ارتش پاکستان که در سفر دوره ای خود در ترکیه به سر می برد، با مقامات مختلف نظامی این کشور از جمله وزیر دفاع ترکیه، فرمانده نیروهای مسلح ترکیه و فرمانده نیروهای سه گانه ارتش ترکیه به صورت جداگانه دیدار نمود.

بر اساس جزئیات منتشر شده از سوی روابط عمومی ارتش پاکستان، ژنرال ندیم رضا در جریان سفر به ترکیه در ادامه دیدار با مقامات این کشور با ژنرال حلوصی آکار وزیر دفاع، ژنرال یاشار گولر رئیس ستاد کل نیروهای مسلح و فرماندهان نیروهای زمینی، دریایی و هوایی ترکیه به صورت جداگانه به دیدار و رایزنی پرداخت.

ژنرال ندیم رضا در دیدار با مقامات نظامی ترکیه با آنان پیرامون مناسبات دوجانبه اسلام آباد_آنکارا و در زمینه گسترش همکاری های دفاعی و نظامی میان دو کشور به ویژه تولید و خرید و فروش تسلیحات نظامی به بحث و تبادل نظر پرداختند.

امنیت منطقه، مقابله با تروریسم و برپایی صلح در افغانستان از جمله موضوعاتی بود که میان ژنرال ندیم رضا و مقامات نظامی ترکیه مورد بحث و رایزنی قرار گرفت.

مقامات دو کشور در این دیدارها با اشاره به اقدامات صورت گرفته در زمینه همکاری در خصوص تولیدات دفاعی نسبت به تقویت بیش از پیش روابط و همکاری ها در این زمینه اعلام آمادگی نشان دادند.

مقامات نظامی ترکیه در این دیدار از مهارت های نیروهای مسلح پاکستان و جانفشانی آنان در امر مقابله با تروریسم تمجید نمودند.

ژنرال ندیم رضا در دیدار با فرمانده نیروهای مسلح ترکیه از جانب ژنرال یاشار گولر بالاترین نشان نظامی این کشور با عنوان «لژیون لیاقت» را دریافت نمود.

ارسال نظر

 
1