خبر فوری

 
 
دیدار رئیس ستاد مشترک ارتش آرژانتین با فرمانده نیروی هوایی و فرمانده نیروی دریایی ارتش پاکستان
کد خبر :1012186796

14:26 1401/06/12


برچسب ها : ارتشبد ظهیر احمد بابر, اسلام آباد, امیر دریابد محمد امجد خان نیازی, پاکستان و آرژانتین, پنجاب, دیدار, رئیس ستاد مشترک ارتش آرژانتین, ژنرال خوان مارتین پلئو, فرمانده نیروی دریایی ارتش پاکستان, فرمانده نیروی هوایی ارتش پاکستان,

ژنرال خوان مارتین پلئو دیدار رئیس ستاد مشترک ارتش آرژانتین در ماه ژوئیه سال جاری طی سفر به پاکستان با ارتشبد ظهیر احمد بابر فرمانده نیروی هوایی و دریابد محمد امجد خان نیازی فرمانده نیروی دریایی ارتش پاکستان دیدار و گفتگو کرده بود.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز | ژنرال خوان مارتین پلئو دیدار رئیس ستاد مشترک ارتش آرژانتین در ماه ژوئیه سال جاری طی سفر به پاکستان با ارتشبد ظهیر احمد بابر فرمانده نیروی هوایی و دریابد محمد امجد خان نیازی فرمانده نیروی دریایی ارتش پاکستان دیدار و گفتگو کرده بود.

رئیس ستاد مشترک ارتش آرژانتین طی دیدار با دریابد محمد امجد خان نیازی فرمانده نیروی دریایی ارتش پاکستان از اقدامات پاکستان برای ایجاد امنیت دریایی و ثبات در منطقه تمجید کرده بود.

رئیس ستاد مشترک ارتش آرژانتین که برای بازدید از جت جنگنده JF-17 تندر که به طور مشترک توسط پاکستان و چین ساخته شده است، به پاکستان سفر کرده بود. آرژانتین مایل به خرید این نوع جنگنده می باشد.

وی طی سفر خود به پاکستان از مجتمع هوانوردی پاکستان و در آن از جت جنگنده JF-17 تندر که یک جنگنده چند منظوره نسل چهارم می باشد، بازدید کرده بود. در این مجتمع به وی در مورد جت جنگنده مذکور اطلاعاتی داده شده بود. وی همچنین از ساخت جت های جنگنده در کلاس جهانی توسط مجتمع هوانوردی پاکستان و توانایی آن در تحویل به موقع آن ها آگاه شده بود.

ارسال نظر

 
1