خبر فوری

 
 
دیدار رئیس ستاد دفاع نیروهای مسلح ایتالیا با فرمانده نیروی هوایی پاکستان
کد خبر :1048491310

10:02 1401/04/02


برچسب ها : ارتشبد ظهیر احمد بابر, پاکستان و ایتالیا, رئیس ستاد دفاع نیروهای مسلح ایتالیا, فرمانده نیروی هوایی پاکستان,

رئیس ستاد دفاع نیروهای مسلح ایتالیا در ادامه دیدار با مقامات عالی رتبه نظامی پاکستان با فرمانده نیروی هوایی پاکستان دیدار کرد.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| رئیس ستاد دفاع نیروهای مسلح ایتالیا در ادامه دیدار با مقامات عالی رتبه نظامی پاکستان با فرمانده نیروی هوایی پاکستان دیدار کرد.

طبق بیانیه روابط عمومی نیروی هوایی پاکستان، ژنرال جوزپه کاوو دراگون رئیس ستاد دفاع نیروهای مسلح ایتالیا که در سفری رسمی به پاکستان رفته است، روز گذشته با ارتشبد ظهیر احمد بابر سدهو فرمانده نیروی هوایی پاکستان دیدار و رایزنی نمود.

در این دیدار موضوعات مشترک مورد علاقه دو طرف و ابعاد مختلف همکاری‌های دفاعی و نظامی میان نیروهای مسلح دو کشور مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

رئیس ستاد دفاع نیروهای مسلح ایتالیا در این دیدار با تمجید از سطح مهارت و توانمندی نظامی نیروهای مسلح پاکستان، بر عزم خود برای ارتقای همکاری با پاکستان در تمام زمینه‌ها تاکید ورزید.

وی اظهار داشت: ارتقای همکاری‌ها میان دو کشور به توسعه روابط دوجانبه و افزایش تفاهم میان دو کشور کمک خواهد نمود.

فرمانده نیروی هوایی پاکستان نیز در این دیدار بر عزم خود برای تقویت بیش از پیش مناسبات و توسعه همکاری‌های راهبردی دفاعی میان پاکستان و ایتالیا تاکید ورزید.

دو طرف در ادامه این دیدار نسبت به توسعه بیش از پیش همکاری‌های دفاعی در زمینه آموزش نیروها و دستیابی به خودکفایی در عرصه صنعت دفاعی توافق نمودند.

 

ارسال نظر

 
1