خبر فوری

 
 
دیدار رئیس ستاد ارتش عربستان سعودی با ژنرال قمر جاوید باجوا و رئیس جمهور پاکستان
کد خبر :580339669

19:28 1397/11/03


برچسب ها : ارتش, پاکستان, عربستان سعودی, نشان افتخار,

ژنرال قمر جاوید باجوا طی دیدار با رئیس کل نیروهای مسلح عربستان سعودی با وظیفه خواندن همکاری ارتش پاکستان با ارتش عربستان سعودی گفت : ارتش پاکستان برای افزایش استعداد های ارتش سعودی از هیچ گونه کمک و همکاری دریغ نخواهد کرد.


 

به گزارش راز نيوز، ژنرال قمر جاوید باجوا طی دیدار با رئیس کل نیروهای مسلح عربستان سعودی با وظیفه خواندن همکاری ارتش پاکستان با ارتش عربستان سعودی گفت : ارتش پاکستان برای افزایش استعداد های ارتش سعودی از هیچ گونه کمک و همکاری دریغ نخواهد کرد.

براساس گزارش روابط عمومی ارتش پاکستان ISPR، هیئت عالی رتبه عربستان سعودی به ریاست رئیس کل ارتش این کشور ژنرال فیاض بن حامد بن رغد الرویلی با حضور در پاکستان از دفتر مرکزی ارتش پاکستان دیدن کرد.
گفتنی است رئیس ستاد کل ارتش عربستان به همراه هیئت همراه، با حضور بر مزار شهدای ارتش پاکستان با قرار دادن دسته گلی نسبت به آنها عرض ارادت کرده و پس از آن با ژنرال قمر جاوید باجوا رئیس کل نیروهای مسلح پاکستان نیز دیدار و گفت و گو کرد. در این دیدار دو طرف در رابطه با مسائل امنیتی، افزایش همکاری های دوجانبه در زمینه های مختلف و روابط دفاعی به گفت و گو و تبادل نظر بایکدیگر پرداختند.

ژنرال قمر جاوید باجوا اظهار داشت که به تلاش های خود برای افزایش استعداد نیروهای عربستان سعودی ادامه خواهیم داد؛ همچنین رئیس ارتش عربستان نیز با تعریف و تمجید از استعداد ها و تلاش های ارتش پاکستان، از تلاش های این ارتش بابت افزایش توانایی ارتش سعودی تشکر و قدردانی کرد.
در پایان قمر جاوید باجوا اظهار داشت که ارتش پاکستان تلاش خود در زمینه همکاری با نیروهای مسلح عربستان سعودی را از وظایف خود می داند.


اهدای نشان افتخار رئیس جمهور پاکستان به رئیس نیروهای مسلح عربستان سعودی

لازم به ذکر است که رئیس جمهور کشور پاکستان دکتر عارف علوی با اهدای نشان افتخار به رئیس ارتش عربستان فیاض بن حامد بن رغد الرویلی گامی دیگر برای افزایش روابط دوکشور برداشت .
این نشان در جلسه خصوصی در کاخ ریاست جمهوری پاکستان به وی اهدا شده است. در این جلسه خصوصی به همراه ژنرال زبیر محمود حیات ، دیگر افراد نیز حضور داشتند.

 


نشان افتخار (نشان امتیاز) نشان بلند رتبه ای از سوی کشور پاکستان است که به افراد یا شخصیت هایی داده می شود که برای این کشور خدمات ویژه ای انجام داده باشند.

براساس بیانیه صادر شده از سوی کاخ ریاست جمهوری پاکستان، ژنرال الرویلی پس از دیدار با دکتر عارف علوی، به گفت و گو در رابطه با امور مختلفی با وی پرداخت.

دکتر عارف علوی رئیس جمهور پاکستان نیز در این دیدار با ابراز اطمینان از روابط برادرانه دو کشور گفت : باید این روابط را به سوی نقطه جدیدی پیش بریم.

ارسال نظر

 
1