خبر فوری

 

اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| سپهبد انعام حیدر ملک رئیس سازمان ملی مدیریت بلایای طبیعی پاکستان NDMA با دونالد بلوم سفیر ایالات متحده آمریکا دیدار کرد.

سپهبد انعام حیدر ضمن ستودن همکاری آمریکا با پاکستان در زمینه کمک به قربانیان سیل، از برنامه های پیشگیرانه آتی این سازمان مطلع ساخت. وی بر تهیه یک برنامه عملیاتی مدرن و کارآمد برای آینده که با کمک آن همه سازمان های حمایتی و رفاهی از جمله سازمان های بین المللی بتوانند اقدامات به موقع و زودهنگام برای مقابله با بلایا انجام دهند، تاکید کرد.

وی طی صحبت در مورد حوزه فعالیت سازمان ملی مدیریت بلایای طبیعی اظهار داشت که می تواند نقش مهمی در جلوگیری از اثرات نامطلوب بلایای طبیعی و تغییرات اقلیمی در پاکستان را داشته باشد.

رئیس ان دی ام ای بر لزوم تعهد جهانی به "اهداف هزاره آب و هوا" در راستای اهداف مشترک توسعه پایدار برای ایمن سازی آینده بشر از اثرات نامطلوب تغییرات آب و هوایی تاکید کرد. او همچنین تعهد خود برای تبادل اطلاعات و تجربیات متقابل و اقدامات برای بهبود سیستم ها از طریق چارچوب همکاری بین سازمانی برای NDMA و FEMA را ابراز داشت.

گفتنی است سفیر آمریکا از ادامه عملیات امداد رسانی در مناطق سیل زده با همکاری تمامی شرکای مرتبط و اقدامات انجام شده توسط ایالات متحده برای کاهش اثرات منفی تغییرات آب و هوایی در پاکستان خبر داد.

ارسال نظر

 
1