خبر فوری

 
 
دیدار رئیس بانک جهانی با نخست وزیر پاکستان
کد خبر :1015368347

13:18 1398/04/31


برچسب ها : بانک جهانی, پاکستان, عمران خان, نخست وزیر پاکستان,

دیوید مالپز رئیس بانک جهانی با حضور در سفارت پاکستان در واشنگتن با عمران خان نخست وزیر این کشور دیدار کرد.


واشنگتن: به گزارش راز نیوز دیوید مالپس رئیس بانک جهانی با حضور در سفارت پاکستان در واشنگتن با عمران خان نخست وزیر این کشور دیدار کرد.

بر اساس جزئیات منتشر شده، سفارت پاکستان با انتشار بیانیه ای از دیدار رئیس بانک جهانی با نخست وزیر پاکستان خبر داد و گفت: دیوید مالپس با حضور در سفارت پاکستان در واشنگتن با عمران خان نخست وزیر پاکستان دیدار کرد.

عمران خان در این دیدار خطاب به به دیوید مالپس ضمن تبریک در خصوص بر عهده گرفتن ریاست بانک جهانی از تلاش ها و همکاری های بانک جهانی در بخش های مختلف پاکستان تقدیر و تشکر نمود.

طبق بیانیه صادر شده، عمران خان نخست وزیر پاکستان در ادامه این دیدار، رئیس بانک جهانی را از تلاش ها و اقدامات صورت گرفته از سوی دولت پاکستان در زمینه بهداشت، آموزش و جوانان آگاه نمود و برنامه ها و سیاست های دولت پاکستان در زمینه تسهیل تجارت و کسب و کار را با رئیس بانک جهانی در میان گذاشت، عمران خان در ادامه همکاری های بانک جهانی با پاکستان را مثبت و مفید ارزیابی نمود.

نخست وزیر پاکستان در ادامه با اشاره به پروژه های در دست احداث در پاکستان، اظهار امیدواری نمود بانک جهانی همکاری های لازم در زمینه را با دولت پاکستان خواهد داشت.

دیوید مالپس رئیس بانک جهانی نیز در این دیدار اظهار داشت: پاکستان کشور مهم در منطقه است و بسیاری از پروژه های پاکستان با همکاری بانک جهانی به سرانجام رسیده اند، با سیاست های جدید اقتصادی پاکستان به سوی ثبات اقتصادی گامزن خواهد شد و فضای اعتماد مجددا برای سرمایه گذاران و شرکت های خارجی در پاکستان ایجاد خواهد شد، سیاست های دولت در زمینه توسعه اقتصادی و اجتماعی و برنامه های به جوانان برای پیشرفت قابل تحسین است، بانک جهانی در زمینه اجرای سیاست های نخست وزیر پاکستان همکاری خواهد نمود.

ارسال نظر

 
1