خبر فوری

 
دیدار رئیس اتاق بازرگانی و صنایع شهرستان وهاری با سفیر ایتالیا در پنجاب
کد خبر :934563796

20:04 1401/03/28


برچسب ها : اتاق بازرگانی و صنایع, ایالت پنجاب, پاکستان و ایتالیا, دیدار, روابط دوجانبه, سفیر ایتالیا, گفتگو, همکاری دوجانبه,

هیئتی به ریاست شیخ محمد نعیم پاشا رئیس اتاق بازرگانی و صنایع شهرستان وهاری ایالت پنجاب با آندریاس فریراس سفیر ایتالیا در این منطقه دیدار و گفتگو کرد.


 

پنجاب: به گزارش راز نیوز | هیئتی به ریاست شیخ محمد نعیم پاشا رئیس اتاق بازرگانی و صنایع شهرستان وهاری ایالت پنجاب با آندریاس فریراس سفیر ایتالیا در این منطقه دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار، موضوعات مختلف مورد علاقه دوجانبه مورد بحث و بررسی قرار گرفت. همچنین سفیر ایتالیا از تقاضای محصولات پاکستانی در ایتالیا خبر داد و گفت: در ایتالیا تقاضا برای کالاها، محصولات نساجی و محصولات چرمی پاکستانی وجود دارد و اعضای اتاق بازرگانی و صنعت وهاری می توانند با استفاده از GSP Plus محصولات خود را به ایتالیا صادر کنند.

شیخ محمد نعیم پاشا رئیس اتاق بازرگانی و صنایع شهرستان وهاری تمایل خود را برای اعزام هیئت تجاری به ایتالیا به منظور ایجاد روابط تجاری دوجانبه بین دو کشور ابراز کرد. و گفت: تقاضا برای محصولات ایتالیایی در پاکستان نیز از جمله ماشین آلات، اقلام غذایی و سایر موارد وجود دارد.

ارسال نظر

 
1