خبر فوری

 
 
دیدار دونالد بلوم سفیر آمریکا با مسعود خان در واشنگتن پیرامون توسعه روابط دوجانبه
کد خبر :1705985896

18:57 1401/09/27


برچسب ها : پاکستان و آمریکا, دونالد بلوم, روابط دوجانبه, سردار مسعود خان, سفارت پاکستان, سفیر آمریکا در پاکستان, سفیر پاکستان در آمریکا, همکاری دوجانبه, واشنگتن,

دونالد بلوم سفیر آمریکا در پاکستان طی سفر به واشنگتن در سفارت پاکستان با مسعود خان سفیر این کشور دیدار و گفتگو کرد.


 

واشنگتن: به گزارش راز نیوز | دونالد بلوم سفیر آمریکا در پاکستان طی سفر به واشنگتن در سفارت پاکستان با مسعود خان سفیر این کشور دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار، موضوعات مختلفی از جمله چشم انداز روابط رو به رشد پاکستان و آمریکا و افزایش روابط تجاری میان دو کشور مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

مسعود خان از ایالات متحده آمریکا به دلیل حمایت های گسترده از سیل زدگان در پاکستان قدردانی کرد و گفت: روابط پاکستان و آمریکا در 75 سال گذشته، از استحکام و انعطاف پذیری فوق العاده ای برخوردار بوده است.

وی با تشکر از تلاش های دونالد بلوم در جهت توسعه روابط چندجانبه میان دو کشور، متعهد شد تا نقش خود را در تقویت همکاری های دوجانبه در زمینه های مختلف از جمله امنیت در منطقه و فراتر از آن ایفا کند.

در ادامه این نشست، دونالد بلوم سفیر آمریکا ضمن تشکر از میزبانی مسعود خان، به انقلاب سبز در پاکستان که توسط آمریکا حمایت می شود اشاره کرد و گفت: ایالات متحده آمریکا همواره به حمایت خود از پاکستان در زمینه بازسازی مناطق سیل زده مصمم است.

ارسال نظر

 
1