خبر فوری

 
 
دیدار دستیار ویژه وزیر ارشد ایالت سند در امور سرمایه گذاری با سرکنسول قطر
کد خبر :290111400

15:04 1400/10/23


برچسب ها : پاکستان و قطر, دیدار, دیدار دستیار ویژه وزیر ارشد ایالت سند در امور سرمایه گذاری, سرکنسول قطر, سند, کراچی,

سید قاسم نوید قمر نیبد دستیار ویژه وزیر ارشد ایالت سند برای سرمایه گذاری و مشارکت عمومی و خصوصی با محمد الانصاری سرکنسول قطر دیدار و گفتگو کرد.


کراچی: به گزارش راز نیوز | سید قاسم نوید قمر نیبد دستیار ویژه وزیر ارشد ایالت سند برای سرمایه گذاری و مشارکت عمومی و خصوصی با محمد الانصاری سرکنسول قطر دیدار و گفتگو کرد.

بلال احمد معاون دستیار ویژه وزیر ارشد ایالت سند برای سرمایه گذاری، خالد محمود شیخ مدیرکل بخش مشارکت عمومی و خصوصی، یوسف شیخ معاون سرمایه گذاری دستیار ویژه وزیر ارشد ایالت سند برای سرمایه گذاری و مقامات دیگر نیز در این دیدار حضور داشتند.

دستیار ویژه وزیر ارشد ایالت سند برای سرمایه گذاری طی این دیدار سرکنسول قطر را از فرصت های سرمایه گذاری در ایالت سند آگاه کرده و گفت: فرصت های زیادی برای سرمایه گذاری در بخش های مختلف ایالت سند وجود دارد و حکومت ایالتی سند برای سرمایه گذاران تسهیلاتی در نظر گرفته و ضوابط سرمایه گذاری آسان را در دستورکار قرار داده است.

وی افزود: بر اساس مشارکت دولتی و خصوصی از سرمایه گذاران در ایالت سند استقبال می شود. علاوه بر سرمایه گذاران بومی، سرمایه گذاران خارجی نیز با مشاهده تسهیلات سرمایه گذاری در ایالت سند اقدام به سرمایه گذاری کرده اند.

سرکنسول قطر طی این دیدار گفت: تلاش می کنم تا روابط بین سرمایه گذاران دو کشور افزایش یافته و دو کشور از فرصت های سرمایه گذاری استفاده کنند.

ارسال نظر

 
1