خبر فوری

 
 
دیدار دستیار معاون وزیر امور خارجه آمریکا در امور پاکستان با وزیر امور دریانوردی پاکستان
کد خبر :1820242264

11:24 1400/04/02


برچسب ها : پاکستان و آمریکا, دستیار معاون وزیر امور خارجه آمریکا, سید علی حیدر زیدی, لسلی دی ویگوئری, وزیر کشتیرانی و دریانوردی پاکستان,

لسلی ویگوری دستیار معاون وزیر امور خارجه ایالات متحده روز گذشته با سید علی حیدر زیدی وزیر امور دریانوردی پاکستان دیدار نمود.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| لسلی ویگوری دستیار معاون وزیر امور خارجه ایالات متحده روز گذشته با سید علی حیدر زیدی وزیر امور دریانوردی پاکستان دیدار نمود.

بر اساس جزئیات منتشر شده، دو طرف در این دیدار در خصوص مناسبات دوجانبه دوستانه میان اسلام آباد و واشنگتن و دیگر امور مورد علاقه دو طرف به بحث و تبادل نظر پرداختند.

سید علی حیدر زیدی وزیر امور دریانوردی پاکستان در جریان این دیدار نظرات خود در خصوص بخش دریانوردی را ابراز داشت و به تشریح ظرفیت های موجود برای پروژه های مشترک در این زمینه پرداخت، وی همچنین نسبت به ارائه تسهیلات به شرکت ها و سرمایه گذاران آمریکایی برای حضور در پاکستان قول مساعد همکاری داد.

لسلی ویگوری نیز جریان این دیدار وزیر امور دریانوردی پاکستان را از جزئیات بازدید از بندرگاه کراچی و تاسیسات موجود در این بندر آگاه ساخت، دو طرف در ادامه در خصوص ظرفیت های موجود برای همکاری در این زمینه به بحث و تبادل نظر پرداختند.

ارسال نظر

 
1