خبر فوری

 
 
دیدار دستیاران ویژه نخست وزیر پاکستان در امور بهداشت و شهروندان مقیم خارج با سفیر چین
کد خبر :1772506397

15:01 1398/11/21


برچسب ها : دستیار ویژه نخست وزیر پاکستان در امور بهداشت, دستیار ویژه نخست وزیر پاکستان در امور شهروندان مقیم خارج از کشور, سفیر چین, سید ذوالفقار عباس بخاری, ظفر میرزا, ویروس کرونا,

در پی شیوع ویروس کرونا در چین سید ذوالفقار عباس بخاری و دکتر ظفر میرزا دستیاران ویژه نخست وزیر پاکستان در امور شهروندان مقیم خارج و امور بهداشت با سفیر چین در اسلام آباد دیدار کردند.


 

اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| دستیاران ویژه نخست وزیر پاکستان در امور بهداشت و امور شهروندان پاکستانی مقیم خارج با سفیر چین دیدار کردند.

بر اساس جزئیات منتشر شده، در پی شیوع ویروس کرونا در چین سید ذوالفقار عباس بخاری و دکتر ظفر میرزا دستیاران ویژه نخست وزیر پاکستان در امور شهروندان مقیم خارج و امور بهداشت با سفیر چین در اسلام آباد دیدار کردند.

در این دیدار در خصوص حضور دانشجویان پاکستانی در شهر ووهان مرکز شیوع ویروس کرونا و اقدامات لازم جهت خارج نمودن این دانشجویان از آنجا بحث و تبادل نظر گردید.

دکتر ظفر میرزا با اشاره به ادامه رایزنی ها در این خصوص اظهار داشت: ما شرایط را به خوبی تحت نظر داریم و برای حفاظت از دانشجویان پاکستانی اقدامات لازم را انجام خواهیم داد، آنان همچون فرزندانمان هستند.

وی در ادامه در تشریح اقدامات صورت گرفته جهت کنترل ویروس کرونا خاطر نشان کرد: تا به این لحظه هیچ نوع گزارشی از ابتلا به ویروس کرونا در پاکستان گزارش نشده است.

سید ذوالفقار عباس بخاری دستیار ویژه نخست وزیر پاکستان در امرو شهروندان مقیم خارج درباره اقدامات صورت گرفته جهت خارج نمودن دانشجویان پاکستانی از شهر ووهان اظهار داشت: تمامی شهروندان پاکستانی مقیم چین تا زمان بازگشت به کشور تحت حفاظت شدید پزشکی قرار خواهند داشت و در صورت مشاهده موارد خاص دولت چین با ما همکاری خواهد نمود.

ارسال نظر

 
1