خبر فوری

 
دیدار دبیر کل سازمان همکاری دیجیتال با شاه محمود قریشی در اسلام آباد
کد خبر :429476957

17:26 1400/08/27


برچسب ها : آموزش, اسلام آباد, بهداشت, تجارت, دیدار, روابط دو جانبه, سازمان همکاری دیجیتال, شاه محمود قریشی, عربستان سعودی, گفتگو, همکاری, کشاورزی,

دایم آل یحیی دبیر کل سازمان همکاری دیجیتال (DCO) با شاه محمود قریشی وزیر امور خارجه پاکستان در اسلم آاد دیدار و گفتگو کرد.


 

اسلام آباد: به گزارش راز نیوز | دایم آل یحیی دبیر کل سازمان همکاری دیجیتال (DCO)  با شاه محمود قریشی وزیر امور خارجه پاکستان در اسلم آباد دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار، شاه محمود قریشی گفت: پاکستان در چارچوب چشم اندازدولت دیجیتالی و به عنوان یکی از اعضای مؤسس سازمان همکاری دیجیتال (DCO) این سازمان را یک جایگاه ویژه ای برای پیشرفت دانسته و بدلیل پیشنهاد عربستان سعودی احترام ویژه ای برای این سازمان قائل است.

وی افزود: پاکستان به دنبال ترویج ابتکارات مشترک برای دستیابی به هدف مشترک تحول دیجیتال و همچنین استفاده از پتانسیل فناوری اطلاعات و ارتباطات برای توسعه اجتماعی و اقتصادی است.

وی ادامه داد: ما برای همکاری استراتژیک خود با DCO برای ارتقای دستور کار دیجیتال جهانی در زمینه های علم، بهداشت، آموزش، تجارت، کشاورزی اجتماعی، سرمایه گذاری و امنیت ارزش بسیاری قائلیم.

شاه محمود قریشی بیان کرد: پاکستان به طور کامل از دستور کار DCO برای تحول و توسعه همه جانبه اقتصاد دیجیتال، تجارت و صنایع دیجیتال حمایت می کند.

وی اظهار کرد: با توجه به نیروی انسانی مستعد و آموزش دیده پاکستان، عضویت در سازمان همکاری دیجیتال می تواند در پیشبرد اهداف توسعه ما موثر باشد.

وی در پایان گفت: پاکستان، از شهرت روزافزون یک سازمان بین المللی به نام سازمان همکاری دیجیتال (DCO) قدردانی کرده و از عضویت کشورهای جدید که مایل به پیوستن در این سازمان می باشند، حمایت می کند.

ارسال نظر

 
1