خبر فوری

 
 
دیدار دبیر اجرایی کمیسیون اقتصادی و اجتماعی سازمان ملل متحد برای آسیا و اقیانوسیه با محمد اسحاق دار
کد خبر :477019378

19:48 1401/09/14


برچسب ها : دیدار, شورای اقتصادی و اجتماعی سازمان ملل متحد, گفتگو, محمد اسحاق دار, وزیر دارایی و درآمدهای پاکستان,

آرمیدا سالسیاه علیسجاهبانا دبیر اجرایی کمیسیون اقتصادی و اجتماعی سازمان ملل متحد برای آسیا و اقیانوسیه (ESCAP) با سناتور محمد اسحاق دار وزیر دارایی و درآمد پاکستان در اسلام آباد دیدار و گفتگو کرد.


 

اسلام آباد: به گزارش راز نیوز | آرمیدا سالسیاه علیسجاهبانا دبیر اجرایی کمیسیون اقتصادی و اجتماعی سازمان ملل متحد برای آسیا و اقیانوسیه (ESCAP) با سناتور محمد اسحاق دار وزیر دارایی و درآمد پاکستان در اسلام آباد دیدار و گفتگو کرد.

محمد اسحاق دار ضمن قدردانی از همکاری آرمیدا سالسیاه علیسجاهبانا و استقبال از وی بیان کرد: در پی سیل های ویرانگر در پاکستان، سازمان ملل متحد بطور کامل همبستگی خود را با پاکستان اعلام کرد، اما پاکستان به حمایت بین المللی بیشتری جهت بازسازی خرابی های ناشی از سیل نیاز دارد.

در ادامه آرمیدا سالسیاه علیسجاهبانا وزیر دارایی و درآمد پاکستان را از چارچوب کمیسیون اقتصادی و اجتماعی سازمان ملل متحد برای آسیا و اقیانوسیه به ویژه بخش هایی که این کمیسیون در حال حاضر در پاکستان فعالیت می کند از جمله آموزش، انرژی، توسعه اجتماعی مطلع ساخت و گفت: به عنوان جامع ترین پلت فرم بین دولتی در منطقه آسیا و اقیانوسیه، ESCAP قصد دارد همکاری بین کشورهای عضو خود را برای رسیدگی به چالش های توسعه پایدار ارتقا بخشد.

در پایان این دیدار، دبیر اجرایی ESCAP از سیاست‌های دولت فعلی جهت دستیابی به اهداف توسعه پایدار قدردانی به عمل آورد.

ارسال نظر

 
1