خبر فوری

 
 
دیدار دانش جویان دانشگاه کارنل آمریکا با فرمانده کل ارتش پاکستان
کد خبر :174961496

23:56 1398/01/17


برچسب ها : آمریکا, پاکستان, دانشجو, دانشگاہ, کارنل,

جمعی از دانشجویان خارجی از تجربیات خودشان از سفر پاکستان به فرمانده کل ارتش گزارش دادند۔ در این دیدار دانشجویان اظهار داشتند که نقش جوان ها در مبارزه با تروریسم یک نقش کلیدی در پاکستان بوده و کشور پاکستان در حقیقت یک کشور امنی می باشد۔


به گزارش راز نیوز ، جمعی از دانشجویان خارجی از تجربیات خودشان از سفر پاکستان به  فرمانده کل ارتش این کشور گزارش دادند . دانشجویان در این دیدار اظهار داشتند که نقش جوان ها در مبارزه با تروریسم یک نقش کلیدی در پاکستان بوده است و کشور پاکستان در حقیقت یک کشور پر امنی می باشد .

فرمانده کل ارتش پاکستان در دیدار با دانشجویان دنشگاه کارنل آمریکا اظهار داشت که جوان ها نقش اصلی را در مبارزه با تروریسم ایفا کرده اند . جوان ها رهبران آینده هستند و در تمامی زمینه ها نقش دارند .

به نقل از روابط عمومی ارتش پاکستان ، جمعی از دانش جویان دانشگاه کارنل آمریکا با فرمانده کل ارتش پاکستان ژنرال قمر جاوید باجوا دیدار کرده و وی را از تجربیات خود آگاه نمودند .

نا گفته نماند که این گروه دانشجویان آمریکایی از مناطق مختلف پاکستان همچون لاهور، اسلام آباد، هنزه و همچنین از مجلس سنای پاکستان نیز بازدید کردند.

دانش جویان اظهار داشتند که پاکستان در حقیقت یک کشور امن است و از این کشور با یاد و خاطرات زیبایی به کشورمان باز می گردیم .

ارسال نظر

 
1