خبر فوری

 
 
دیدار خداحافظی نونگ رونگ سفیر چین با رئیس مجلس ملی پاکستان در اسلام آباد
کد خبر :830125501

16:40 1401/10/23


برچسب ها : دیدار خداحافظی, رئیس مجلس ملی پاکستان, راجا پرویز اشرف, روابط دوجانبه, سفیر چین, نونگ رونگ, همکاری دوجانبه,

نونگ رونگ سفیر چین به دلیل پایان سمت دیپلماتیک خود در پاکستان با راجا پرویز اشرف رئیس مجلس ملی این کشور دیدار و گفتگو کرد.


 

اسلام آباد: به گزارش راز نیوز | نونگ رونگ سفیر چین به دلیل پایان سمت دیپلماتیک خود در پاکستان با راجا پرویز اشرف رئیس مجلس ملی این کشور پیرامون بررسی موضوعات مهم منطقه ای و جهانی از جمله روابط دوجانبه دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار، راجا پرویز اشرف ضمن قدردانی از خدمات ارزنده نونگ رونگ در جهت توسعه ابعاد جدیدی از روابط میان پاکستان و چین گفت: روابط صمیمانه پاکستان و چین نمونه ای برای تمام جهان است که همواره با امتحان های متفاوتی روبرو بوده است.

وی روابط دو کشور را مبتنی بر احترام و اعتماد متقابل توصیف کرد و افزود: چین در هر شرایطی حامی سر سخت ملت و دولت پاکستان بوده است و پروژه کریدور اقتصادی چین و پاکستان هدیه ای از جانب چین به مردم پاکستان می باشد.

راجا پرویز اشرف به امدادرسانی های چین در سیل اخیر اشاره کرد و گفت: ملت پاکستان از مردم و دولت چین برای کمک های سخاوتمندانه سپاسگزار است.

در همین حال، نونگ رونگ سفیر چین از نظرات رئیس مجلس ملی پاکستان قدردانی کرد و گفت: دولت و مردم چین نیز به دوستی صمیمانه خود با پاکستان می بالند و هر دو کشور همواره از موضع یکدیگر در مجامع منطقه ای و جهانی حمایت کرده اند.

وی در پایان دیدار خود بیان کرد: مردم چین مصمم هستند تا در کنار مردم پاکستان نقش فعالی در توسعه و شکوفایی منطقه ای ایفا نمایند.

ارسال نظر

 
1