خبر فوری

 
 
دیدار خداحافظی سفیر ژاپن در اسلام آباد با وزیر امور خارجه پاکستان
کد خبر :76762424

17:33 1400/07/12


برچسب ها : پاکستان و ژاپن, پایان ماموریت دیپلماتیک, دیدار خداحافظی, روابط دوجانبه, سفیر ژاپن, شاه محمود قریشی, وزیر امور خارجه پاکستان, کنونوری ماتسودا,

کنونوری ماتسودا سفیر ژاپن در پایان ماموریتش در اسلام آباد، با شاه محمود قریشی وزیر امور خارجه پاکستان در ساختمان وزارت خارجه دیدار کرد.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| کنونوری ماتسودا سفیر ژاپن در پایان ماموریتش در اسلام آباد، با شاه محمود قریشی وزیر امور خارجه پاکستان در ساختمان وزارت خارجه دیدار کرد.

براساس گزارش، وزیر امور خارجه پاکستان در این دیدار، ضمن ابراز مصمم بودن پاکستان برای گسترش همکاری در بخش های مورد علاقه دوجانبه از جمله انرژی تجدید پذیر و فناوری اطلاعات با ژاپن، خاطر نشان کرد: پاکستان، دستور کار اولویت اقتصادی را در پرتو دید عمران خان دنبال می کند، درحالیکه فرصت های سرمایه گذاری گسترده ای برای شرکت های ژاپنی در پاکستان وجود دارد.

سفیر ژاپن به وزیر امور خارجه پاکستان اطلاع داد که شرکت تویوتا قصد دارد سرمایه گذاری زیادی در زمینه تولید خودروهای هیبریدی در پاکستان انجام دهد، علاوه بر آن ژاپن اقدامات عملی برای دریافت نیروی انسانی آموزش دیده از پاکستان را نیز انجام می دهد و در این زمینه مصاحبه با هزاران مهندس تکمیل شده است. ماتسودا در ادامه گفت که شرکت های بزرگ ژاپنی علاقه زیادی به راه اندازی کارخانه های فرآوری مواد غذایی در پاکستان نشان داده اند.

شاه محمود قریشی وزیر امور خارجه پاکستان در پایان این دیدار خدمات ارزنده سفیر ژاپن برای تقویت روابط دوجانبه را مورد ستایش قرار داده و آرزوی بهترین ها را برای سفیر کرد.   

ارسال نظر

 
1