خبر فوری

 
 
دیدار حافظ طاهر محمود اشرفی با کاردار سفارت امارات در پاکستان
کد خبر :344673038

17:02 1399/09/18


برچسب ها : امارات, امارات متحده عربی, پاکستان, پاکستان و امارات متحده عربی, طاهر محمود اشرفی, نماینده ویژه نخست وزیر در امور مذهبی,

حافظ طاهر محمود اشرفی نماینده ویژه نخست وزیر پاکستان در امور مذهبی و خاورمیانه و رئیس شورای علمای پاکستان با راشد عبدالرحمان آل علی سرپرست سفیر امارات متحده عربی دیدار و در مورد روابط پاکستان و امارات و جهان اسلام گفتگو کرد. وی همچنین از حل شدن مسائل ویزای کار برای پاکستانی ها خبرداد


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| حافظ طاهر محمود اشرفی نماینده ویژه نخست وزیر پاکستان در امور مذهبی و خاورمیانه و رئیس شورای علمای پاکستان با راشد عبدالرحمان آل علی کاردار سفارت امارات متحده عربی دیدار و در مورد روابط پاکستان و امارات و جهان اسلام گفتگو کرد.

همچنین دو جانب درباره وضعیت فعلی جهان عرب نیز به بحث و تبادل نظر پرداختند. بر اساس بیانیه صادر شده توسط شورای علمای پاکستان، راشد عبدالرحمن سرپرست سفارت امارات متحده عربی در پاکستان از بازدید حافظ طاهر محمود اشرفی به سفارت این کشور تشکر کرد و گفت که روابط پاکستان و امارات روابط دو ملت است و بین امارات و پاکستان روابطی وجود دارند که با گذشت زمان محکم و محکمتر می شوند.

دستیار ویژه نخست وزیر پاکستان در امور مذهبی و خاورمیانه پس از دیدار به رسانه ها گفت که روابط پاکستان و امارات روابط برادرانه است و ثبات و امنیت امارات متحده عربی برای پاکستان بسیار مهم است و پاکستان خواهان حل مسالمت آمیز مشکلات بین جهان عرب و جهان اسلام است.

حافظ طاهر محمود اشرفی در پاسخ به سوال یک خبرنگار گفت که مسائل مربوط به ویزا، بین ذوالفقار عباس بخاری مشاور نخست وزیر پاکستان در امور شهروندان مقیم خارج و وزیر کار امارات متحده عربی حل و فصل شده است.

ارسال نظر

 
1