خبر فوری

 
دیدار تام ریلندز رهبر جمهوری‌خواه معروف آمریکا با شاه محمود قریشی وزیر امور خارجه پاکستان
کد خبر :763973356

14:24 1398/04/29


برچسب ها : آمریکا, پاکستان,

تام ریلندز رهبر معروف جمهوری خواه، عضو اسبق کنگره و نماینده "هالند & نایت" با شاه محمود قریشی وزیر امور خارجه پاکستان در سفارت پاکستان در واشنگتن دیدار و گفتگو کرد.


 

واشنگتن: به گزارش راز نیوز، تام ریلندز رهبر معروف جمهوری خواه، عضو اسبق کنگره و نماینده "هالند &  نایت" با شاه محمود قریشی وزیر امور خارجه پاکستان در سفارت پاکستان در واشنگتن دیدار و گفتگو کرد. طی این دیدار میان سفارتخانه پاکستان و انجمن "هالند & نایت" قراردادی به امضای دوطرف رسید. این انجمن تحت سناریوی سیاسی آمریکا، در زمینه توسعه و تقویت روابط دوجانبه پاکستان_آمریکا با سفارتخانه پاکستان همکاری خواهد نمود.


محمود قریشی در این میان با اظهار خوشحالی خود بابت حضور کارشناسان ماهر و باتجربه، مخصوصا شخصی چون تام لیندرز که دارای تجارب وسیعی است در هالند اند نایت، بیان داشت: با سفر عمران خان نخست وزیر پاکستان به آمریکا، مسیر جدیدی در روابط دوطرف گشوده خواهد شد. وی همچنین امید خود نسبت به انجام همکاری لازمه توسط این انجمن با سفارتخانه پاکستان برای توسعه و تقویت روابط میان دو کشور را ابراز داشت. تام ریلندز نیز در این میان با عرض تشکر از محمود قریشی بابت اعتماد به انجمن، بیان داشت که انجمن برای توسعه روابط مبنی بر احترام و منافع دو طرف هرگونه همکاری لازمه را با سفارتخانه پاکستان انجام خواهد داد.


قابل ذکر است شاه محمود قریشی وزیر امور خارجه پاکستان قبل از عزیمت نخست وزیر پاکستان به آمریکا طی مصاحبه خبری در واشنگتن گفت: طی این سفر بیشترین توجه در زمینه توسعه روابط دوجانبه که قبل از این طی چند سال مبنی بر وضعیت افغانستان بود متمرکز خواهیم نمود. وی افزود، نخست وزیر پاکستان روز دوشنبه در کاخ سفید با دونالد ترامپ دیدار خواهد داشت و طرفین در این دیدار نکات مشترک همکاری های دوجانبه را برجسته خواهند نمود. خواستار افزایش روابطی مبنی بر احترام و همکاری دوجانبه هستیم.

 

ارسال نظر

 
1