خبر فوری

 
 
دیدار بلاول بوتو زرداری وزیر امور خارجه پاکستان با معاون نخست وزیر تایلند
کد خبر :1369784400

12:28 1401/05/15


برچسب ها : بلاول بوتو زرداری, پاکستان و تایلند, معاون نخست وزیر تایلند, وزیر امور خارجه پاکستان, وزیر امور خارجه تایلند, کامبوج,

وزیر امور خارجه پاکستان در حاشیه نشست آسه آن در کامبوج با معاون نخست‌وزیر تایلند دیدار کرد.


پنوم پن: به گزارش راز نیوز| وزیر امور خارجه پاکستان در حاشیه نشست آسه آن در کامبوج با معاون نخست‌وزیر تایلند دیدار کرد.
بر اساس جزئیات منتشر شده، بلاول بوتو زرداری وزیر امور خارجه پاکستان که جهت شرکت در بیست و نهمین نشست مجمع کشورهای جنوب شرق آسیا (آسه آن) در کامبوج حضور دارد، روز جمعه با دان پرامودوینای معاون نخست‌وزیر و وزیر امور خارجه تایلند به دیدار و گفتگو پرداخت.
طبق بیانیه دفتر وزارت امور خارجه پاکستان، مقامات دو کشور در این دیدار در خصوص مناسبات دوجانبه دوستانه و سطح همکاری های موجود میان دو کشور بحث و تبادل نظر نمودند.
وزیر امور خارجه پاکستان و معاون نخست‌وزیر تایلند بر عزم دولت های خود برای برقراری روابط دوجانبه و گسترده میان دو کشور در زمینه های مختلف سیاسی، اقتصادی و فرهنگی تأکید ورزیدند.
بلاول بوتو زرداری وزیر امور خارجه پاکستان در این دیدار با اشاره به اهمیت مجمع کشورهای جنوب شرقی آسیا در منطقه آسیا و اقیانوسیه بر تمایل اسلام آباد برای تقویت روابط با مجمع آسه آن تأکید کرد.
وزرای امور خارجه پاکستان و تایلند در ادامه این دیدار با در نظر داشت اهمیت روابط سطح بالای میان دو کشور نسبت به تداوم این روند از روابط توافق نمودند.

ارسال نظر

 
1