خبر فوری

 
 
دیدار بازرگانان پاکستانی مقیم آمریکا با نخست وزیر پاکستان
کد خبر :1989300182

12:46 1398/04/31


برچسب ها : پاکستان و آمریکا, عمران خان, نخست وزیر پاکستان,

در ادامه دیدار بازرگانان و شخصیت های تجاری با عمران خان، چند تن دیگر از بازرگانان پاکستانی مقیم ایالات متحده آمریکا با حضور در سفارت پاکستان با عمران خان دیدار کردند.


 

واشنگتن: به گزارش راز نیوز در ادامه دیدار بازرگانان و شخصیت های تجاری با عمران خان، چند تن دیگر از بازرگانان پاکستانی مقیم ایالات متحده آمریکا با حضور در سفارت پاکستان با عمران خان دیدار کردند.

دیدار هیئت تجاری به ریاست ضیاء چشتی با عمران خان

یک هیئت بلندپایه از بازرگانان پاکستانی مقیم آمریکا متشکل از محمد خائیشگی مدیر گروه ریسورس، حسنین اسلام رئیس بخش سرمایه گذاری گروه ریسورس به ریاست ضیاء چشتی رئیس اجرایی گروه انفنیتی در سفارت پاکستان با عمران خان دیدار کردند.

در این دیدار اعضای هیئت تجاری در خصوص افزایش سطح سرمایه گذاری در بخش های آی تی و فناوری در پاکستان اظهار علاقه نشان دادند.

 

دیدار کارشحال خان بازرگان پاکستانی الاصل با عمران خان

کارشحال خان بازرگان پاکستانی الاصل آمریکایی نیز با حضور در سفارت پاکستان در واشنگتن با عمران خان نخست وزیر پاکستان دیدار کرد، دو طرف در این دیدار در خصوص امور تجاری و فرصت های سرمایه گذاری در پاکستان به بحث و تبادل نظر پرداختند.

در این دیدار اعضای هیئت سیاسی پاکستان از جمله شاه محمود قریشی وزیر امور خارجه پاکستان، علی حیدر زیدی وزیر امور دریایی، عبدالرزاق داوود مشاور بازرگانی نخست وزیر، عبدالحفیظ شیخ مشاور مالی نخست وزیر نیز حضور داشتند.

همچنین یک هیئت تجاری دیگر متشکل از ناصر جاوید، اشرف قاضی و شوکت دهانانی نیز به صورت جداگانه با نخست وزیر پاکستان دیدار نمودند.

این شخصیت های تجاری در این دیدار  نسبت به سرمایه گذاری در بخش های آموزش، تولید و صنعت استیل پاکستان اظهار علاقه نشان دادند و  از سیاست های عمران خان در زمینه توسعه اقتصادی و آموزشی پاکستان تعریف و تمجید نمودند.

بر اساس بیانیه صادر شده از سوی سفارت پاکستان عمران خان در این دیدار از تلاش های دولت پاکستان برای ایجاد شرایط سرمایه گذاری شرکت های خارجی و ارائه تسهیلات لازم در این زمینه، طرف مقابل را آگاه نمود.

دیدار هیئت تجاری سرمایه گذاران در بخش مواد غذایی و بهداشت

همچنین چندتن از شخصیت های تجاری پاکستانی مقیم آمریکا به نام های اسلم خان، دکتر باسط جاوید و عابد شیخ در قالب یک هیئت تجاری از سرمایه گذاران در بخش مواد غذایی و بهداشت با نخست وزیر پاکستان دیدار نمودند.

در این دیدار دو طرف در خصوص مناسبات دوجانبه به بحث و تبادل نظر پرداختند و تجار پاکستانی از تمایل خود برای سرمایه گذاری در بخش بهداشت و تولید مواد غذایی خبر دادند و پیشنهاداتی را در خصوص بهبود وضعیت بهداشت و درمان در پاکستان به عمران خان ارائه دادند.

عمران خان نخست وزیر پاکستان نیز در این دیدار از تلاش های پزشکان پاکستانی در توسعه اقتصادی و اجتماعی پاکستان تقدیر نمود.

 

بخوانید: دیدار عمران خان نخست وزیر پاکستان با تجار آمریکایی و پیشنهاد سرمایه‌گذاری در پاکستان

ارسال نظر

 
1