خبر فوری

 
دیدار ایلس ویلز معاون وزیر امور خارجه آمریکا با مشاور بازرگانی نخست وزیر پاکستان
کد خبر :2087432296

14:44 1398/10/30


برچسب ها : ایلس ویلز, عبد الرزاق داوود, مشاور بازرگانی نخست وزیر پاکستان, معاون وزیر امور خارجه آمریکا,

الیس ویلز معاون وزیر امور خارجه آمریکا که روز گذشته در صدر هیئت عالی رتبه وارد اسلام آباد شده بود، صبح دوشنبه با دکتر عبدالرزاق داوود مشاور بازرگانی نخست وزیر پاکستان دیدار کرد.


 

اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| الیس ویلز معاون وزیر امور خارجه آمریکا که روز گذشته در صدر هیئت عالی رتبه وارد اسلام آباد شده بود، صبح دوشنبه با دکتر عبدالرزاق داوود مشاور بازرگانی نخست وزیر پاکستان دیدار کرد.

بر اساس جزئیات منتشر شده، دو طرف در جریان این دیدار که در سطح هیئت های سیاسی دو طرف برگزار گردید در خصوص مناسبات دوجانبه میان پاکستان و آمریکا و تقویت همکاری های تجاری به بحث و تبادل نظر پرداختند.

ایلس ویلز معاون وزیر امور خارجه آمریکا در جریان این دیدار با اشاره به پتانسیل موجود در بخش کشاورزی پاکستان بر تثبیت و تقویت همکاری های تجاری در بخش کشاورزی تاکید کرد.

وی با بیان اینکه شرکت های بزرگ های آمریکایی از عرصه های گذشته در حال فعالیت در پاکستان هستند گفت: شرکت های دیگر آمریکایی نیز خواهان سرمایه گذاری و فعالیت در بخش های مختلف تجاری پاکستان هستند.

عبدالرزاق داوود مشاور بازرگانی نخست وزیر پاکستان نیز در این دیدار با اشاره به ظرفیت موجود برای گسترش روابط تجاری و اقتصادی میان اسلام آباد و واشنگتن اظهار داشت: ما مقامات آمریکا در خصوص اولویت های تجاری خود رایزنی خواهیم کرد.

لازم به ذکر است ایلس ویلز معاون وزیر امور خارجه آمریکا در سفری چهار روزه، شب گذشته وارد اسلام آباد پایتخت پاکستان شد.

ارسال نظر

 
1