خبر فوری

 
 
دیدار اسد قیصر رئیس مجلس شورای ملی پاکستان با وزیر امور خارجه آذربایجان
کد خبر :1888436232

16:23 1400/05/08


برچسب ها : آذربایجان و ارمنستان, ارمنستان, اسد قیصر, دیدار, وزیر امور خارجه آذربایجان,

اسد قیصر رئیس مجلس شورای ملی پاکستان هراه با هیئت پارلمانی پاکستان روز پنجشنبه با جیهون بیراموف وزیر امور خارجه آذربایجان دیدار کرد.


 

باکو : به گزارش راز نیوز | اسد قیصر رئیس مجلس شورای ملی پاکستان هراه با هیئت پارلمانی پاکستان روز پنجشنبه با جیهون بیراموف وزیر امور خارجه آذربایجان دیدار کرد. در این دیدار در مورد افزایش همکاری ها در زمینه های مختلف از جمله روابط دوجانبه و موضوعات مورد علاقه دو طرف بحث و تبادل نظر شد.

اسد قیصر هنگام تبریک گفتن برای استقلال آذربایجان از ارمنستان به وزیر امور خارجه گفت : پاکستان به طور کامل از حاکمیت و تمامیت ارضی آذربایجان حمایت می کند و از موضع آذربایجان در مسئله قره باغ به طور کامل حمایت می کند.

رئیس مجلس بر ضرورت پروازهای مستقیم بین جمهوری آذربایجان و پاکستان برای تقویت بیشتر روابط بین دو کشور برادر تأکید کرد. وی مخصوصا بر سیاست ویزا برای دانشجویان تاکید کرد و پیشنهاد داد که موسسات آموزشی برجسته دو کشور باید برای برنامه های تحقیقاتی و درجه ای مشترک و همچنین تبادل دانش آموزان و معلمان همکاری کنند.

وزیر امور خارجه آذربایجان از اسد قیصر برای حضور در نشست سه جانبه تشکر کرد و از پیشنهادات وی قدردانی کرد. وی اطمینان داد که این پیشنهادات برای بررسی به ادارات مربوطه ارسال می گردد.

وزیر امور خارجه آذربایجان گفت : آذربایجان کاملا از موضع پاکستان در موضوع جمو و کشمیر حمایت می کند و به حمایت خود در همه سطوح بین المللی برای حل این مسئله ادامه می دهد.

 

ارسال نظر

 
1