خبر فوری

 
دیار سرکنسول چین با مشاور وزیر ارشد ایالت سند در امور کشاورزی
کد خبر :528069475

12:03 1400/09/16


برچسب ها : پاکستان و چین, دیدار, سرکنسول چین, سند, مشاور وزیر ارشد ایالت سند در امور کشاورزی, منظور حسین وسان, کراچی,

بی جیان سرکنسول چین با منظور حسین وسان مشاور وزیر ارشد ایالت سند در امور کشاورزی دیدار و گفتگو کرد.


کراچی: به گزارش راز نیوز | بی جیان سرکنسول چین با منظور حسین وسان مشاور وزیر ارشد ایالت سند در امور کشاورزی دیدار و گفتگو کرد. دنگ های شیائو معاون سرکنسول چین و دای بائو معاون مدیر کل شرکت مهندسی ماشین آلات چین نیز در این دیدار حضور داشتند.

طی این دیدار دو طرف در مورد موضوعات مورد علاقه مشترک از جمله افزایش روابط دو جانبه بحث و تبادل نظر کردند.

مشاور وزیر ارشد ایالت سند در امور کشاورزی طی این دیدار گفت: روابط دوستانه پاکستان و چین از کوه ها بلند تر و از اقیانوس ها عمیق تر است.

وی افزود: چین در همه ی شئونات زندگی، پیشرفتی چشمگیر داشته و پاکستان خواهان استفاده از تجارب چین در بخش کشاورزی می باشد.

وی گفت: تبادل ماشین آلات کشاورزی مدرن و تحقیقات نوین در بخش کشاورزی، موجب بهبود اقصاد کشاورزی ایالت سند شده و ما از همکاری چین برای مدرنیزه کردن کشاورزی ایالت سند استقبال می کنیم. ما آماده همکاری با چین در زمینه های کشاورزی، کاشت، آبیاری و سردخانه و غیره بوده و همچنین ایالت سند دارای انبه، به، خرما، فلفل قرمز و دیگر میوه ها و سبزیجات دارای کیفیت صادراتی عالی می باشد.

وی همچنین گفت: حکومت ایالتی سند همه ی امکانات لازم را برای سرمایه گذاران چینی فراهم می کند و ما برای تامین نیاز غذایی جمعیت در حال رشد، نیازمند روش های کشاورزی مدرن هستیم.

سرکنسول چین نیز طی این دیدار با تمجید از اقدامات وزیر ارشد ایالت سند و مشاور وزیر ارشد ایالت سند در امور کشاورزی گفت: پروژه سی پک مهم ترین نشانه ی روابط مستحکم چین و پاکستان بوده و چین به همکاری با پاکستان در بخش های انرژی، کشاورزی و غیره ادامه خواهد داد.

مشاور وزیر ارشد ایالت سند در امور کشاورزی در پایان به رسم یاد بود، کلاه سندی و اجرک (شال محلی) را به عنوان سوغات فرهنگی به سرکنسول چین تقدیم کرد.

ارسال نظر

 
1