خبر فوری

 
 
دکتر عارف علوی در گفتگو با کمیساریای عالی جدید پاکستان در مالزی خواستار گسترش مناسبات دوجانبه شد
کد خبر :1755532415

16:30 1402/05/10


برچسب ها : پاکستان و مالزی, دکتر عارف علوی, دیدار, رئیس جمهور پاکستان, سرمایه گذاری, کمیساریای عالی پاکستان, کوالالامپور,

سید احسن رضا شاه کمیساریای عالی جدید پاکستان در مالزی پیش از آغاز فعالیت خود در کوالا لامپور با دکتر عارف علوی رئیس جمهور پاکستان در اسلام آباد به گفتگو و رایزنی پرداخت.


 

اسلام آباد: به گزارش راز نیوز | سید احسن رضا شاه کمیساریای عالی جدید پاکستان در مالزی پیش از آغاز فعالیت خود در کوالا لامپور با دکتر عارف علوی رئیس جمهور پاکستان در اسلام آباد به گفتگو و رایزنی پرداخت.

در این نشست، دکتر عارف علوی خواستار گسترش روابط و همکاری میان پاکستان و مالزی در بخش های تجاری، اقتصادی، آموزشی و فرهنگی شد و بیان کرد: بازرگانان و سرمایه گذاران مالزیایی بایستی از فرصت سرمایه گذاری گسترده در پاکستان بهره مند گردند.

وی با بیان اینکه پاکستان برای روابط تاریخی و برادرانه خود با مالزی اهمیت زیادی قائل است، خطاب به سید احسن رضا شاه گفت: نمایندگان دیپلماتیک پاکستان در مالزی بایستی در خصوص گسترش روابط تجاری میان اتاق های بازرگانی دو طرف تلاش نمایند.

دکتر عارف علوی افزود: کمیساریای عالی جدید پاکستان در مالزی بایستی نقش خود را در توسعه مناسبات دوجانبه و رفاه و آرامش نیروی کار پاکستانی در این کشور ایفا کند.

وی همچنین از سید احسن رضا شاه خواست تا در مالزی در خصوص نقض حقوق بشر، ظلم به اقلیت ها و جنایات مرتکب شده توسط هند در جامو و کشمیر اشغالی، تبیین و در این زمینه روشنگری نماید.

رئیس جمهور از دولت مالزی بدلیل کمک به پاکستان در خصوص برآورده کردن شرایط گروه ویژه اقدام مالی تشکر و قدردانی نمود و در پایان برای سید احسن رضا شاه کمیساریای عالی جدید پاکستان در مالزی آرزوی موفقیت و سربلندی کرد.

ارسال نظر

 
1