خبر فوری

 
 
دکتر ابوالخیر محمد زبیر: برقرای روابط با اسرائیل غیر قابل تحمل است
کد خبر :90028261

12:17 1397/12/02


برچسب ها : اسرائیل, پاکستان, رژیم صهیونیستی, شاه محمود قریشی, صاحبزاده ابوالخیر محمد زبیر,

با این بیانیه، اهداف شوم دولت پاکستان افشا گردید و واضح گردید همانطور که دولت در گذشته تحت فشارهای خارجی چند تصمیم مهم را اتخاذ نموده بود، اکنون نیز به دنبال برقراری روابط با اسرائیل است که بر خلاف نظریه های اساسی بنیانگذار پاکستان است.


 

اسلام آباد: به گزارش راز نیوز، پس از چراغ سبز مقامات پاکستان برای ایجاد روابط دیپلماتیک با رژیم صهیونیستی، صاحبزاده ابوالخیر محمد زبیر رهبر حزب جمعیت علمای پاکستان، با محکوم نمودن روابط با اسرائیل اظهار داشت: با این بیانیه، اهداف شوم دولت پاکستان افشا گردید و واضح گردید همانطور که دولت در گذشته تحت فشارهای خارجی چند تصمیم مهم را اتخاذ نموده بود، اکنون نیز به دنبال برقراری روابط با اسرائیل است که بر خلاف نظریه های اساسی بنیانگذار پاکستان است.

وی افزود: ارتباط با اسرائیل نه تنها جنبش آزادی فلسطین را تحت تاثیر قرار خواهد داد، بلکه جنبش آزادی کشمیر را نیز بدون تاثیر نخواهد گذاشت.

صاحبزاده ابوالخیر گفت: دولت پاکستان در تلاش برای عادی سازی روابط اسرائیل است، که مسلمانان غیور پاکستانی هرگز آن را نخواهند پذیرفت.

وی گفت: برقرای روابط با رژیم صهیونیستی مهر تأییدی بر جنایات اسرائیل علیه مردم فلسطین خواهد بود.

رهبر حزب جمعیت علمای پاکستان گفت: پس از صدور بیانیه از سوی یکی از اعضای پارلمان پاکستان در حمایت از اسرائیل، این نکته واضح گردید که تمامی این اقدامات تحت یک برنامه از پیش طراحی شده، برای هموار سازی روابط با اسرائیل صورت گرفته است.

وی خاطر نشان کرد: علمای پاکستان تحت هیچ شرایطی روابط با اسرائیل را تحمل نخواهند کرد و دولت باید در این زمینه محتاطانه عمل نماید.

لازم بذکر است طی چند ماه اخیر زمزمه هایی از برقراری روابط بین پاکستان و رژیم صهیونیستی به گوش میرسد و مقامات مختلف پاکستان سخنانی در این خصوص به میان آورده اند.

حضور هواپیمای خصوصی نخست وزیر اسرائیل به مدت 10 ساعت در فرودگاه اسلام آباد، موضوعی بود که توجه همگان را به خود جلب نمود و سوالات متعددی در این زمینه به وجود آمد.

موضوعی که صریحا از سوی مقامات پاکستان تکذیب گردید و ایجاد روابط با اسرائیل را جزء خطوط قرمز سیاست های اصلی پاکستان اعلام نمودند.

ارسال نظر

 
1