خبر فوری

 
دونالد بلوم: آمریکا خواستار تقویت همکاری امنیت دریایی با پاکستان می باشد
کد خبر :2018685950

19:59 1402/04/04


برچسب ها : تجارت, دونالد بلوم, دیدار, روابط دوجانبه, سرمایه گذاری, سفیر آمریکا, سفیر آمریکا در پاکستان, سید مراد علی شاه, گفتگو, همکاری دوجانبه, وزیر ارشد ایالت سند, کراچی,

سید مراد علی شاه وزیر ارشد ایالت سند در کراچی طی شرکت در مراسم جشن روز استقلال ایالات متحده آمریکا با دونالد بلوم سفیر آمریکا دیدار و گفتگو کرد.


 

کراچی: به گزارش راز نیوز | سید مراد علی شاه وزیر ارشد ایالت سند در کراچی طی شرکت در مراسم جشن روز استقلال ایالات متحده آمریکا با دونالد بلوم سفیر آمریکا دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار، موضوعات مورد علاقه دوجانبه از جمله گسترش روابط و همکاری میان پاکستان و آمریکا در زمینه های مختلف به ویژه در حوزه های تجاری و اقتصادی مورد بحث و بررسی دو طرف قرار گرفت.

در این نشست، دونالد بلوم بر لزوم تقویت مناسبات دوجانبه میان اسلام آباد و واشنگتن تاکید کرد و گفت: ایلات متحده آمریکا متعهد به ترویج و گسترش تجارت و سرمایه گذاری در پاکستان است.

وی همچنین افزود: ایلات متحده آمریکا خواستار تقویت همکاری امنیت دریایی با نیروی دریایی پاکستان در خصوص تسهیل فعالیت های اقتصادی منطقه ای و جهانی و حفاظت از کشتیرانی در آب های بین المللی می باشد.

ارسال نظر

 
1