خبر فوری

 
 
دولت هند پشت پرده حمله تروریستی به کنسولگری چین در کراچی
کد خبر :1018645996

18:31 1397/10/23


برچسب ها : پاکستان, چین, سینگ, هند, کنسولگری چین,

حزب سینگ با انتقاد شدید از نخست وزیر فعلی هندوستان نریندر مودی ، حمایت وی از حمله تروریستی به کنسولگری چین در کراچی را محکوم کرده است.


به گزارش راز نيوز به نقل از ای آر وای، حزب سینگ با انتقاد شدید از نخست وزیر فعلی هندوستان نریندر مودی ، حمایت وی از حمله تروریستی به کنسولگری چین در کراچی را محکوم کرده است. حزب عدالت خواه سینگ SFJ مقیم آمریکا ، با محکوم کردن حمایت دولت هندوستان از عملیات تروریستی بر کنسولگری چین در کراچی ، از اهدا مبلغ 1 میلیون روپیه به خانواده پلیس جان باخته در این عملیات خبر داد و گفت : این مبلغ به سفیر پاکستان پرداخت خواهد شد تا وی این مبلغ اهدایی را از طرف ما به خانواده پلیس جان باخته در این عملیات تروریستی اهدا بکند.

این حزب همچنین با صدور بیانیه ای و ارسال نامه کتبی به سفیر چین در پاکستان ابراز داشت که دولت هندوستان از این حمله تروریستی پشتیبانی کرده است. از طرفی این حزب با معرفی هند به عنوان علت ناامنی در پاکستان و افغانستان اظهار داشته است که علت اصلی ناامنی در پاکستان و افغانستان تنها دولت هندوستان است.
ناگفته نماند که تحقیقات تکمیلی پلیس کراچی نیز بیانگر این موضوع بوده است که هندوستان از این حمله پشتیبانی کرده است. همچنین در گزارش نوشته شده است که این حمله زیر نظر اسلم بلوچ در افغانستان برنامه ریزی شده است، گفتنی است از اهداف این حمله، CPEC و خدشه دار کردن دوستی دیرینه پاکستان و چین اعلام شده است.

ارسال نظر

 
1