خبر فوری

 
 
دولت محلی پنجاب مدرسه الصابر و مسجد سبحان الله در باولپور را تحت کنترل خود درآورد
کد خبر :157400708

11:09 1397/12/04


برچسب ها : باولپور, پلیس پنجاب, جیش محمد, هند,

وزارت کشور پاکستان اعلام کرد دولت محلی پنجاب، یک مسجد و مدرسه دینی را که از سوی هند به عنوان مرکز گروه تروریستی جیش محمد اعلام شده بود را تحت کنترل گرفت.


 

باولپور: به گزارش راز نیوز به نقل از خبرگزاری دان، وزارت کشور پاکستان اعلام کرد دولت محلی پنجاب، یک مسجد و مدرسه دینی را که از سوی هند به عنوان مرکز گروه تروریستی جیش محمد اعلام شده بود را تحت کنترل گرفت.

بر اساس اعلام سخنگوی وزارت کشور پاکستان، دولت محلی پنجاب مدرسه الصابر و مسجد جامع سبحان الله واقع در شهر باولپور که مرکز گروه تروریستی جیش محمد خوانده شده است را تحت کنترل خود درآورد و یک نماینده را برای مدیریت این مسجد و مدرسه تعیین نموده است و پلیس پنجاب نیز امور امنیتی این مدرسه را بر عهده گرفت.

در  بیانیه صادر شده از سوی سخنگوی وزارت کشور پاکستان تصریح شده است که رسانه ها و مقامات هند این مرکز را به عنوان مرکز آموزش گروه تروریستی جیش محمد اعلام نموده اند، در حالی که این مرکز تنها یک مدرسه و مسجد همچون دیگر مساجد است و صدها طلبه از قشر متوسط جامعه در حال فراگیری علوم دینی هستند.

بر اساس این بیانیه، شوزیب سعید معاون کمیساریای باولپور و سلیم نیازی رئیس پلیس باولپور به صورت سرزده از این مدرسه بازدید نمودند و تمامی ساختمان ها و امکانات مدرسه را مورد بررسی قرار دادند.

در این بیانیه آمده است تمامی هزینه های این مدرسه توسط کمک های مردمی شهر باولپور تامین میگردد و اقلام گندم و برنج آن نیز توسط خیرین تهیه میشود.

همچنین شعبه مخصوص پلیس، گروه مبارزه با تروریسم(CTD) و دیگر سازمان های امنیتی به صورت ماهانه این مدرسه و مسجد را مورد بررسی قرار میدهند.

ارسال نظر

 
1