خبر فوری

 
 
دولت فرانسه تمامی دارایی مسعود اظهر رهبر جیش محمد را ضبط خواهد کرد
کد خبر :463751883

21:48 1397/12/25


برچسب ها : اتحادیه اروپا, پاکستان, تروریست, جیش محمد, چین,

دولت فرانسه اعلام کرد که تمام دارایی مسعود اظهر رهبر ارشد جیش محمد ضبط خواهد شد و همچنین اسم وی در لیست تروریست ها نیز اضافه خواهد شد۔


 

 

دولت فرانسه اعلام کرد که تمام دارایی مسعود اظهر رهبر ارشد جیش محمد ضبط خواهد شد و همچنین اسم وی در لیست  تروریست ها نیز اضافه خواهد شد۔

 

به گزارش راز نیوز به نقل از روزنامه پاکستان دولت فرانسه اعلام نمود که تمامی دارایی مسعود اظهر را ضبط خواهد کرد و همچنین اسم وی در لیست تروریست ها نیز اضافه خواهد شد۔

 

طبق گفته یکی از خبرگزاری های بین المللی وزارت خارجه،وزارت کشور و همچنین وزارت خزانه دولت فرانسه در اعلامیه ای مشترک اظهار نمودند که تمامی دارایی های  مسعود اظهر  ضبط خواهد شد همچنین در اعلامیه به این نکته نیز اشاره شده است که دولت فرانسه در این زمینه با اتحادیه اروپا نیز گفتگو خواهد کرد و سعی خواهد شد که اسم مسعود اظهر در لیست آن افراد قرار بگیرد  که طبق اتحادیه اروپا  افرادی که در آن لیست می باشند  تروریست قرار داده شده اند۔

 

به گفته رویترز در حال حاضر در این قضیه فشار های شدیدی بر دولت اسلام آباد وارد شده است که باید طبق این فشارها  دولت اسلام آباد اقدامات جدی علیه افرادی که در حملات هند دست داشته اند انجام بدهد۔

 

نا گفته نماند که جیش محمد پاکستان حملات هند را به عهده گرفته بود که در این حملات نزدیک به ۴۰ تن از نیروهای امنیتی هند جان خود را باخته اند۔

ارسال نظر

 
1