خبر فوری

 
 
دفع حمله جوخه مرگ دولتی توسط جبهه آزادی بخش بلوچستان در شهرستان کیچ
کد خبر :341356960

20:16 1400/12/05


برچسب ها : BLF, ارتش پاکستان, بالگتر, پایگاه نظامی, پایگاه نیروهای ارتش پاکستان, پذیرش مسئولیت حمله, جبهه آزادی بخش بلوچستان, جوخه مرگ, سخنکوی جبهه آزادی بخش بلوچ, سلاح های سنگین, شهرستان کیچ, نیروهای ارتش پاکستان,

جبهه آزادی بخش بلوچستان (BLF) مسئولیت دفع حمله نیروهای جوخه مرگ دولتی و کشته شدن یکی از آنها در منطقه تجابان در شهرستان کیچ همچنین حمله به یک پایگاه نظامی در بخش بالگتر را بر عهده گرفت.


 

بلوچستان: به گزارش راز نیوز | جبهه آزادی بخش بلوچستان (BLF) مسئولیت دفع حمله نیروهای جوخه مرگ دولتی و کشته شدن یکی از آنها در منطقه تجابان در شهرستان کیچ همچنین حمله به یک پایگاه نظامی در بخش بالگتر را بر عهده گرفت.

بر اساس جزئیات، به گفته سرگرد گهرام بلوچ سخنگوی جبهه آزادی بخش بلوچستان، نیروهای جوخه مرگ دولتی وابسته به نیروهای امنیتی پاکستان شامگاه چهارشنبه 4 اسفند (23 فوریه) به شبه نظامیان بلوچ حمله کردند در همین حال، شبه نظامیان با استفاده از بهترین تاکتیک های جنگ چریکی، حمله نیروهای جوخه مرگ را دفع کردند که در نتیجه آن یکی از افراد جوخه مرگ کشته و دیگری زخمی گردید.

وی افزود: ارتش پاکستان سپس به همراه آمبولانس به کمک جوخه مرگ شتافت همچنین افراد کشته و زخمی را به بیمارستان منتقل کرد.

وی ادامه داد: شبه‌ نظامیان بلوچ امروز با استفاده از سلاح‌های سنگین به پاسگاه ارتش پاکستان در منطقه آسانک بخش بالگتر شهرستان کیچ حمله کردند که بر اثر این حمله، یک سرباز کشته و دیگری مجروح گردید.

سرگرد گهرام بلوچ در پایان خاطرنشان کرد: حملات ما به ارتش پاکستان و حامیان انها تا آزادی سرزمین بلوچستان ادامه خواهد داشت.

 

ارسال نظر

 
1