خبر فوری

 
 
دفع حملات تروریستی شب گذشته به نیروی پلیس در تانک و دیره اسماعیل خان
کد خبر :1102139028

10:14 1401/11/17


برچسب ها : ارتش پاکستان, بنون, پذیرش مسئولیت حمله, پلیس خیبر پختون خوا, تحریک طالبان پاکستان, تروریست های تحریک طالبان پاکستان, تیراندازی, حملات تروریستی, حمله تروریستی, درگیری مسلحانه, دیره اسماعیل خان, شهرستان تانک,

شب گذشته عناصر تروریستی حملاتی را علیه نیروی پلیس در تانک و دیره اسماعیل خان ترتیب دادند که با واکنش به موقع نیروی پلیس و کمک مردم محلی و ارتش، این حملات خنثی و دفع شدند.


 

خیبر پختون خوا: به گزارش راز نیوز| شب گذشته عناصر تروریستی حملاتی را علیه نیروی پلیس در تانک و دیره اسماعیل خان ترتیب دادند که با واکنش به موقع نیروی پلیس و کمک مردم محلی و ارتش، این حملات خنثی و دفع شدند.

نیروی پلیس شهرستان تانک در اقدامی حمله تروریستی به پاسگاه پیرتنگی در محدوده کلانتری جندوله را دفع کرد.

معظم جاه انصاری بازرس کل پلیس منطقه در گفتگو با خبرنگاران با بیان اینکه نیروی پلیس ضمن مقابله با عناصر تروریستی، حمله آنها را دفع کرده است، افزود: تبادل آتش تا 10 الی 12 دقیقه به طول انجامید و مردم محلی برای کمک به پلیس در محل حضور یافتند و خوشبختانه این درگیری تلفات جانی به همراه نداشته است.

براساس گزارش، معظم جاه انصاری به معاون بازرس کل پلیس در دیره اسماعیل خان دستور آغاز عملیات جستجو را داد و افزود: اطلاعاتی مبنی بر زخمی یا کشته شدن عناصر تروریستی داریم.

گروه تروریستی تحریک طالبان پاکستان مسئولیت این حمله در تانک را برعهده گرفت.

شایان ذکر است دو روز قبل نیز عناصر تروریستی با سلاح های سبک و سنگین به پاسگاه پلیس نزدیکی پل دره شهرستان بنون حمله کردند که درپی واکنش به موقع نیروی پلیس، این حمله نیز دفع شده بود.

از طرفی طبق گزارش منابع، ساعت 11 شب گذشته پاسگاه پلیس در منطقه درابن از دیره اسماعیل خان نیز هدف حمله عناصر تروریستی قرار گرفت. علاوه بر واکنش به موقع نیروی پلیس، حضور نیروهای ارتش برای مقابله با تروریست ها نیز باعث دفع این حمله شد. به گفته پلیس، این حمله تلفات جانی به همراه نداشته و تروریست ها از محل متواری شدند.

ارسال نظر

 
1