خبر فوری

 
دعوت وزیر فدرال پاکستان از سرمایه گذاران ژاپنی برای سرمایه گذاری در بخش زیرساخت
کد خبر :1385122994

13:16 1400/09/24


برچسب ها : اسد عمر, پاکستان و ژاپن, تجارت, سرمایه گذاری, سفیر ژاپن, وزیر برنامه ریزی و توسعه فدرال پاکستان,

وادا میتسوهیرو سفیر جدید ژاپن با اسد عمر وزیر برنامه ریزی و توسعه فدرال پاکستان دیدار کرد که در این نشست در مورد روابط دوجانبه در زمینه مناطق ویژه اقتصادی و سرمایه گذاری در آینده رایزنی صورت گرفت.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| وادا میتسوهیرو سفیر جدید ژاپن با اسد عمر وزیر برنامه ریزی و توسعه فدرال پاکستان دیدار کرد که در این نشست در مورد روابط دوجانبه در زمینه مناطق ویژه اقتصادی و سرمایه گذاری در آینده رایزنی صورت گرفت.

اسد عمر در این بین اظهار داشت: شرکت های مختلف ژاپنی در پاکستان، روابط دیرینه بازرگانی با پاکستان برپا کرده اند، و ژاپن از طریق سرمایه گذاری سنگین و ایجاد زمینه شغلی فراوان در توسعه اقتصاد پاکستان نقش ایفا کرده است. وی همچنین از سرمایه گذاران و تجار ژاپنی برای سرمایه گذاری در بخش زیرساخت پاکستان دعوت کرد.

سفیر ژاپن با بیان اینکه بسیاری از سرمایه گذاران ژاپنی مشتاق سرمایه گذاری در مناطق اقتصادی پاکستان هستند، گفت: ما باید برای سرمایه گذاری این افراد در پاکستان تسهیلاتی درنظر بگیریم. سرمایه گذاران ژاپنی در روزهای آتی به تجارت خود ادامه خواهند داد و از شما درخواست سیستم مطلوب مالیاتی و امتیازات را دارم.

ارسال نظر

 
1