خبر فوری

 
 
دعوت وزیر امور شهروندان پاکستانی مقیم خارج از شرکت‌های ژاپنی بر بهره گیری از نیروی انسانی پاکستان
کد خبر :2090681627

10:53 1401/07/12


برچسب ها : اسلام آباد, پاکستان و ژاپن, دولت فدرال پاکستان, ساجد حسین طوری, شرکت ژاپنی, وزیر امور پاکستانی‌های مقیم خارج و توسعه منابع انسانی پاکستان,

وزیر امور شهروندان پاکستانی مقیم خارج از کشور از شرکت‌های ژاپنی برای بهره گیری از نیروی کار پاکستانی در فعالیت‌های خود تأکید کرد.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| وزیر امور شهروندان پاکستانی مقیم خارج از کشور از شرکت‌های ژاپنی برای بهره گیری از نیروی کار پاکستانی در فعالیت‌های خود تأکید کرد.

بر اساس جزئیات منتشر شده، واکاکو ساکورایی مدیرعامل شرکت ژاپنی پلاس دبلیو روز گذشته در صدر هیئت عالی رتبه با ساجد حسین طوری وزیر دولت فدرال پاکستان در امور شهروندان مقیم خارج از کشور دیدار کرد.

وزیر فدرال پاکستان در این دیدار در خصوص چارچوب اعزام نیروی انسانی در بخش‌های مختلف به ویژه در زمینه حرفه‌ای فناوری اطلاعات به بحث و تبادل نظر پرداختند.

وی هیئت ژاپنی را از بانک اطلاعات پیشرفته که توسط شرکت استخدام خارج از کشور مدیریت می‌شود آگاه ساخت، این سازمان به عنوان یک آژانس توسعه نیروی انسانی تحت نظارت وزارت فدرال پاکستان در امور شهروندان مقیم خارج از کشور و توسعه منابع انسانی فعالیت می‌کند.

ساکورایی مدیرعامل شرکت ژاپنی پلاس دبلیو نیز در این دیدار گزارشی از نحوه تشکیل و راه اندازی شرکت پلاس دبلیو در سال 2020 را به وزیر فدرال پاکستان ارائه داد و گفت: هدف از تشکیل این شرکت شناسایی و جذب نیروی انسانی لازم در بخش‌های مختلف اقتصاد ژاپن به ویژه در بخش فناوری اطلاعات است.

وی افزود: این شرکت در سال 2021 میلادی روابط خود با مقامات پاکستان را آغاز نمود و توافقنامه‌ای میان دو طرف در زمینه راه اندازی یک مرکز ژاپنی در منطقه نست به امضا رسید تا بتوان فرصت‌های شغلی در ژاپن را به نیروی کار پاکستانی ارائه کرد.

ارسال نظر

 
1