خبر فوری

 
 
دست به دامان شدن دستگاه های امنیتی پاکستان به مردم جهت شناسایی عناصر تحریک طالبان پاکستان از طریق توزیع اعلامیه و تعیین پاداش
کد خبر :226902564

11:01 1400/11/18


برچسب ها : ارتش پاکستان, اعلامیه, تحریک طالبان پاکستان, تروریست های تحریک طالبان پاکستان, فرماندهان تحریک طالبان پاکستان, نیروهای امنیتی پاکستان, وزیرستان شمالی,

دستگاه های امنیتی و نهادهای حکومتی با توزیع اعلامیه هایی میان اهالی وزیرستان شمالی خواستار همکاری مردم برای دستگیری اعضای ارشد گروه تروریستی تحریک طالبان پاکستان شدند.


خیبر پختون خوا: به گزارش راز نیوز| در پی گسترش عملیات های تروریستی تحریک طالبان پاکستان علیه ارتش و دیگر نیروهای مسلح پاکستان، دستگاه های امنیتی کشور دست به دامان اهالی منطقه جهت شناسایی عناصر وابسته به این گروه تروریستی شد ه اند.

بر اساس جزئیات منتشر شده، دستگاه های امنیتی و نهادهای حکومتی با توزیع اعلامیه هایی میان اهالی وزیرستان شمالی خواستار همکاری مردم برای دستگیری اعضای ارشد گروه تروریستی تحریک طالبان پاکستان شدند.

در این اعلامیه ها که به زبان های اردو و پشتو به تحریر درآمده است مبالغ مختلفی به عنوان پاداش برای افرادی که اطلاعاتی از محل حضور عناصر وابسته به تحریک طالبان را به دستگاه های امنیتی پاکستان گزارش کنند تعیین شده است.

طبق این اعلامیه، برای سر هرکدام از فرمانده های طالبان به نام های سید انار، شفیر الله و حمید الله مبلغ 5 میلیون روپیه و برای هرکدام از دیگر اعضای طالبان با نام های رحمان الله، میر خاتم، حسن گل و آفتاب الله طارق نیز مبلغ 3 میلیون روپیه به عنوان پاداش تعیین گردید.

لازم به ذکر است در آخرین اقدام تروریستی تحریک طالبان پاکستان 5 نیروی ارتش پاکستان جان باختند، تروریست ها از آن سوی مرز نیروهای سپاه مرزی را در منطقه مرزی شهرستان کرم هدف تیراندازی قرار دادند.

ارسال نظر

 
1