خبر فوری

 
 
دستگیری 9 عنصر تروریستی از جمله یک عضو سازمان اطلاعات هند در پی عملیات گسترده سی تی دی در پنجاب
کد خبر :1768208006

15:03 1401/03/19


برچسب ها : CTD, دایره مبارزه با تروریسم, دستگیر, دستگیری, دستگیری تروریست ها, سازمان اطلاعات هند, عملیات, عملیات پاکسازی,

دایره مبارزه با تروریسم (CTD) طی انجام 38 عملیات مختلف در سراسر ایالت پنجاب، 40 مظنون را دستگیر و بازجویی کرد.


 

پنجاب: به گزارش راز نیوز | دایره مبارزه با تروریسم (CTD) طی انجام 38 عملیات مختلف در سراسر ایالت پنجاب، 40 مظنون را دستگیر و بازجویی کرد که از این افراد، 9 عنصر تروریستی عضو سازمان های ممنوعه همچنین سازمان اطلاعات هند دستگیر و بازداشت شدند.

بر اساس جزئیات، سخنگوی دایره مبارزه با تروریسم مدعی شد که در یکی از عملیات ها در شهر لاهور یک عنصر سازمان اطلاعات هند به نام نوید اختر دستگیر شد. وی افزود: متهم در دو حمله تروریستی بزرگ در شهرک جوهر و انارکلی ایالت پنجاب دست داشته و سی تی دی در حال بازجویی از وی می باشد.

در این عملیات دو شبه نظامی دیگر به نام های رسول خان و ابراهیم خان نیز به اتهام در حمل مواد منفجره توسط نیروهای دایره مبارزه با تروریسم دستگیر شدند.

در ادامه 8 عنصر تروریستی شامل ریاض، سید تقی الحسنین و اسد عباس از گروه تروریستی سپاه محمد پاکستان، صدام حسین، عبدی الله خان و ارشد از گروه تروریستی تحریک طالبان پاکستان، جمیل الرحمان از سازمان تروریستی القاعده همچنین خالد محمود عضو لشکر جنگهوی می باشند.

در این عملیات ها، سی تی دی به مقدار 5 کیلوگرم مواد منفجره، 40 چاشنی، 30 فیوز ایمنی، 5 نارنجک دستی، 1 تپانچه 9 میلی متری با 6 گلوله، 154 اعلامیه غیرقانونی، 82240 روپیه پول نقد کشف و ضبط کرد.

ارسال نظر

 
1